Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor drømmer jeg dette? Det er utrolig slitsomt og drømme dette, det er ofte den samme drømmen igjen, og igjen. Vi krangler veldig mye, så jeg vet ikke om dette er et hint, eller tegn. Eller kanskje jeg drømmer om det jeg frykter mest?

Hva tror dere?

Utrolig slitsomt... :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Gjest Ladyinred
Skrevet

Hei, jeg ville bare si at jeg drømmer akkurat om det samme, hver natt..

Veldig slitsomt.. Jeg tror at det er mest for at man er redd det skal skje, hvertfall er det sånn med meg. er så redd for at han skal være utro eller gå ifra meg, for det har jeg opplevd fra tidligere ekser..

Vi krangler nesten aldri og har et godt forhold og han er det beste som noengang har skjedd meg, og jeg vet han aldri ville gjort noe sånn mot meg. Så hos meg er det det jeg er mest redd for skal skje, som kommer frem i drømmene mine..

:klemmer:

Skrevet

Uff. Litt Deja-Vu dette her. Var sammen med verdens herligste fyr. ja vi hadde litt krangler i blandt, men i det store og hele var det bra. Det var bare det at etter hver gang vi kranglet hadde jeg samme drømmen om at han var blitt lei av meg og fant seg en annen og var utro mot meg. Dette slet på forholdet vårt, for jeg klarte å beskylde ham for å være utro på bakgrunn av drømmen min. Det ble en ond sirkel, og til slutt endte det med at han faktisk ble lei og fant seg en annen dame nesten akkurat som jeg hadde drømt det. I ettertid ser jeg at jeg bare har meg selv å takke...

Maren

Skrevet

Det mest sannsynlige er at du har en (ubevisst?) frykt for at det skal skje, og jeg tror neppe du skal bekymre deg over det..

Skrevet

Har slike drømmer hele tiden jeg også.. "/ Lenge siden jeg faktisk har hatt en koslig drøm om meg og typen :sukk:

Skrevet

Jeg har hørt at det kan bety at du frykter det skal skje i virkeligheten, og derfor drømmer det. Har også hørt at det kan hende at han aldri vil være utro på ordentlig, når du drømmer at han er det.

AnonymBruker
Skrevet

Endring i forholdet deres ville jeg si. Om forholdet er bra så tyder det på at dere/du går inn i en ny fase, dypere kjærlighet eller hva som kommer etter forelskelsefasen for eksempel.

Skrevet

Mener å ha hørt noen si at drømmer kan være en mekanisme som mentalt forbreder oss på ting. Kanskje du tolker signalene som kommer fra typen ubevist i en retning av at han kommer til å slå opp og at du derfor drømmer om dette for å bli forbredt på et eventuelt brudd.

Skrevet

Jeg drømmer ofte dette, men jeg tar det som et tegn på at jeg er redd for å miste ham =) Han er verdens beste og har aldri gjort noe som skulle gjort meg usikker. Det er nok bare min egen frykt.

Skrevet

Drømmer kan være hjernens måte å bearbeide ting man har opplevd, ting man sterkt frykter skal skje eller ting man sterkt ønsker skal skje.

Eller de kan være meningsløst tull fra ende til annen. Drømmer er rare greier ingen egentlig forstår fullt ut.

Det jeg ville trodd er at du bevisst eller underbevisst frykter han skal slå opp, noe mange kjærester frykter og derfor drømmer du om det. Dersom det er en plage for deg bør du kanskje gå til en søvnekspert eller noe lignende, for å høre om du kan gjøre noe med det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...