inga:) Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Når andre krysser av et av innleggene mine som favoritt eller retweeter meg, får jeg vite det? I så tilfelle hvordan? Og hva betyr dette med å sette kryss foran? (Skjønner ingen ting)
krekbl Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Når andre krysser av et av innleggene mine som favoritt eller retweeter meg, får jeg vite det? I så tilfelle hvordan? Og hva betyr dette med å sette kryss foran? (Skjønner ingen ting) Sette kryss foran vet jeg ikke helt hva du mener. Men hvis innleggene dine blir retweetet får du ikke en direkte beskjed, men du kan sjekke det på "home" -> Retweets -> My tweets, retweeted. Og hvis noen @-deg, altså skriver til deg, så står det under @Mentions.. Er det dette du mener med å sette kryss foran kanskje?
inga:) Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2011 Sette kryss foran vet jeg ikke helt hva du mener. Men hvis innleggene dine blir retweetet får du ikke en direkte beskjed, men du kan sjekke det på "home" -> Retweets -> My tweets, retweeted. Og hvis noen @-deg, altså skriver til deg, så står det under @Mentions.. Er det dette du mener med å sette kryss foran kanskje? Tusen takk for svar og hjelp:) Nei jeg mener når det står en tekst med # foran i innleggene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå