SkalNED Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Jeg er 162ca, og veier 16. (Har gått ned 14kg siden nyttårsaften, som jeg om i dagboka mi her inne.) Jeg trenger joggesko,altså ikke sko til å jogge i,for med min vekt kan jeg ikke det,men sko å gå i. Jeg har vintersko,men ikke sommersko - og nå skal jeg snart på ferie, 3 uker med mye gåing, og da trenger jeg sko som støtter godt. Tips? Hjelp!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Stikk på en skikkelig sportbutikk som undersøker hvordan du går og anbefaler deg sko utfra det. Som for eksempel Löplabbet.
SkalNED Skrevet 17. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 17. april 2011 Burde nevnt i startinnlegget at jeg har ikke en slik butikk i nærheten der betjeningen vet noe særlig dessverre
Katrinepus Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 (endret) Kjøpt de nye EasyTone fra Reebok! Kjempegod demping, og med en liten treningseffekt som gjør at du ikke trenger å løpe for å få noe ut av det. Jeg jobber i butikk og er ganske så overvektig, og dette er derfor veldig viktig for meg også. Jeg sliter med både rygg, legger, ankler og føtter etter noen timer på jobb, og skikkelig sko er nummer 1 prioritering! Evt Nike sine dempesko, men dem hører jeg punkterer fort med oss litt større jenter. Jeg har hatt Reebok sine i tre måneder nå, og er storfornøyd! Ikke er dem like dyre som Nike heller Lykke til! P.S. Kjøpte dem på Eurosko, men finner dem sikkert andre steder også edit: retta på navnet på skoen Endret 17. april 2011 av Katrinepus
pulverheksa Skrevet 17. april 2011 #6 Skrevet 17. april 2011 Jeg har kjøper alltid fjorårets modell, kanskje de til og med er forfjorsmodell... Nå sist kjøpte jeg et par fulldempet fra adidas de kjøpte jeg på slag hos G-sport. De har ofte gode sko på salg, gjerne fjorårsmodeller, så hvis du ikke er avhenging av siste mote kan du gjøre gode sko kjøp. 2
SkalNED Skrevet 18. april 2011 Forfatter #7 Skrevet 18. april 2011 Det er jeg heldigvis ikke Takk for tipset
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå