AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #1 Skrevet 17. april 2011 Hei Jeg ønsker meg veldig barn, har en mann som jeg mener blir den perfekte far og som er veldig støttende. Men midt oppe i alt lurer jeg litt på om jeg virkelig kan orke det å ha barn? Jeg jobber fortiden 100% og føler at det sliter meg ut, kan heller ikke se at økonomien klarer seg uten at jeg skal jobbe da mannen har litt ustabil inntekt. Flere som har ønsket seg barn og vært utslitte før de ble gravide? Fikk dere barn? Hvordan gikk det? Angrer du/dere?
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Hei Jeg ønsker meg veldig barn, har en mann som jeg mener blir den perfekte far og som er veldig støttende. Men midt oppe i alt lurer jeg litt på om jeg virkelig kan orke det å ha barn? Jeg jobber fortiden 100% og føler at det sliter meg ut, kan heller ikke se at økonomien klarer seg uten at jeg skal jobbe da mannen har litt ustabil inntekt. Flere som har ønsket seg barn og vært utslitte før de ble gravide? Fikk dere barn? Hvordan gikk det? Angrer du/dere? Jeg kan svar deg om et halvt år Jeg tror dette automatisk går seg til. Selvfølgelig vil man bli sliten, men jeg tror noe biologisk skjer med oss
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Man får et ekstra gir når man blir mamma. Ting som før var kjempeslitsomt, er plutselig ingenting. 1
Redbull Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Man får et ekstra gir når man blir mamma. Ting som før var kjempeslitsomt, er plutselig ingenting. Det er faktisk helt sant!!
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 TS: håper det for jeg har begynt å tvile i det siste... Men har så lyst på barn begge to og tror egentlig at vi kan gi barnet mye:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå