philippa starck Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Fikk en prøve av den i går - DEN VAR GOD!! (og jeg jobber ikke hos chipsfabrikanten, asså...!) Tror jeg må snackse litt til Friends i kveld, jeg... Flere som har smakt den?
VesleBråka Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 ja, jeg har smakt den med pepper, den var skikkelig kjedelig. Smakte papp
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 ja' date=' jeg har smakt den med pepper, den var skikkelig kjedelig. Smakte papp [/quote'] jepp.. den var kjedelig.. men den andre (er det fler enn to?) er nam, nam!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 jepp.. den var kjedelig.. men den andre (er det fler enn to?) er nam, nam! Jeg smakte den med hvitløk og masse greier. Knall i padden!!
Gjest Starya Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Smakte en med diverse krydder. Det var ok, men ikke så mye mer enn det.
Snehvit Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Jeg har smakt begge variantene, og synes i grunnen at varianten med salt og pepper var best. Men begge typene gikk ned på høykant!
Iset Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 ååh ja, den med hvitløk er NAMMENAMM. spiste den på sykehuset, fikk helt dilla i slutten av svangerskapet. hehe.
14062003 Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Salt og pepper smakte salt og pepper - ikke så mye annet. Det likte jeg! Finnes det flere sorter? Da skal de også prøves!
Smurfa Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Jeg syns salt & pepper smakte (min favoritt for tiden er Superchips fra Maarud.. Den er så goooood! Det som er litt fantastisk er at det er 35 % mindre fett i den typen Smurfa
Papaya Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Har smakt begge to men syns ikke de var noe særlig...grei nok men ikke noe mer.
Saturn Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Den med salt og pepper var ikke god syns jeg, men den andre den var utrolig god :D
LilleBille Skrevet 5. november 2003 #12 Skrevet 5. november 2003 Prøvde den med hvitløk osv. - maken til nedtur syntes både jeg og JR... absolutt siste gang vi kjøper det... (Savner den gamle blå Fjellchipsen jeg)
Suzy Skrevet 5. november 2003 #13 Skrevet 5. november 2003 Prøvde den med salt og pepper og syntes den var kjempegod!!! mmmmm... Faen nå ble jeg sulten igjen... :-?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå