Nana Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Noen som kan forklare hvordan en fleshlight "virker"? Er den trangere enn en vanlig vagina? Lurer på å gi en til typen men er litt redd for at han skal syns den er bedre og trangere enn meg.. Han sliter veldig med potensen og det går jo også ut over selvbildet mitt - derfor er jeg litt sår ift det med sex men han har nevnt fleshlight et par ganger siden jeg har dildoer. Tenker derfor at jeg kanskje skal gi han en
therese91 Skrevet 17. april 2011 #2 Skrevet 17. april 2011 Samboeren min har slik en, Det stimulerer veldig. ''Trangt'' Sier han, men når eg spurte han ka er best, sa han mi si er best (trangere og vart og blir våt av seg sjølv)og mi si er varm, fleshlighten er kald, med fleshlight må du bruke glidemiddel visst ikkje sitter den rett og slett fast. Det skader nok ikkje la han prøve, han vil nok garantert syns du er best. 1
Gjest hilde_88 Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Samboeren min har slik en, Det stimulerer veldig. ''Trangt'' Sier han, men når eg spurte han ka er best, sa han mi si er best (trangere og vart og blir våt av seg sjølv)og mi si er varm, fleshlighten er kald, med fleshlight må du bruke glidemiddel visst ikkje sitter den rett og slett fast. Det skader nok ikkje la han prøve, han vil nok garantert syns du er best. Hei Jeg kjøpte en Fleshlight STU til min mann. Den er for å trene med, for at han skal holde ut lengre.. han ville selvfølgelig egentlig ha Lupe Fuentes eller noe sånt.. men det får han ikke, da har han meg Kjøpte min her.. http://www.kondomfabrikken.no/han/fleshlight.html
Gjest Fikira Skrevet 19. april 2011 #4 Skrevet 19. april 2011 Har det noe å si om den er trangere? Blir like rart som om en mann skulle føle seg mindreverdig pga et større leketøy..
Gjest Purple Haze Skrevet 19. april 2011 #5 Skrevet 19. april 2011 Samboeren min har slik en, Det stimulerer veldig. ''Trangt'' Sier han, men når eg spurte han ka er best, sa han mi si er best (trangere og vart og blir våt av seg sjølv)og mi si er varm, fleshlighten er kald, med fleshlight må du bruke glidemiddel visst ikkje sitter den rett og slett fast. Det skader nok ikkje la han prøve, han vil nok garantert syns du er best. Blir sittende fast?! Det er kjipt om man ikke kommer løs igjen, og må gå med den på jobb o.l For å svare på spørsmålet. En fleshlight blir vel det samme for en mann som en dildo/vibrator gjør for en dame, en nødløsning når man ikke har ekte vare tilgjengelig. Har man valget, velger man sex med den man er glad i framfor mus på boks. 2
AnonymBruker Skrevet 20. april 2011 #6 Skrevet 20. april 2011 Har det noe å si om den er trangere? Blir like rart som om en mann skulle føle seg mindreverdig pga et større leketøy.. Signerer denne. Han kan jo uansett gjere det trangere med hånden, så jeg ser ikke problemet med et leketøy. Min samboer fekk denne av meg, han er veldig glad i duppeditter, og denne såg litt mer "high-tech" ut enn fleshlight. Han ELSKER den, men den har ikke hatt noe negativ innvirkning på forholdet, heller det motsatte =) Jeg ser ikke på den som en trussel, syntes det er veldig spennende. Bruker den ofte sammen, slik kan vi ha "trekant uten en ekstra dame"
Gjest Fikira Skrevet 20. april 2011 #7 Skrevet 20. april 2011 Jøss, den var jo fancy =D kanskje jeg skal kjøpe til mannen så han får prøve.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå