Gå til innhold

Noen kreative interiørsjeler der ute

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har da et soverom som er nogenlude likt som det jeg har tenget der :cool:.

Greia er at vi har et slikt (skap nr2) overskaprundt sengen (dette bildet er googlet), som ikke passer rundt i det heletatt. Det er vinglete og har store gløpper mellom skapet og taket.

Samboer vil fjerne dette da det er gammelt og stygt, men vi har nesten ikke skapplass fra før av så om vi fjerner dette kommer vi til å måtte stappe alt inn i skap nr 1 som er innebygd.

Jeg syns det er frykelig vanskelig å se hvordan jeg kan løse dette med oppbevaring og plass i rommet...

Jeg lurer da på om noen av dere har smarte løsninger? Tar i mot alt av forslag, fra ommøbleing, nye møbler, snekring og til smarte løsninger av overskapet...

Men fjerning av det innebygde skapet er uaktuelt :gjeiper:

Og hele leiligheten har det opprinnelige panelet og gulvene fra 50tallet, har også møblert med møbler fra 30-50tallet for å holde stilen, så jeg tenker at soverommet også må høre til.. Alt i hvitt!

Om none også har litt fine inspo-bilder hadde det vært fint!

Har gått meg bort og sett meg blind nå! :sur:

post-42582-0-57297000-1302993268_thumb.p

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ser for meg tre mulige løsninger:

1) Snu senga rundt og plasser den under vinduet (evt. ved siden av døra om det er vanskelig å plassere den under vinduet pga radiator e.l.). Riv ned skapene som var bygget rundt senga og sett opp nye garderobeskap over hele den veggen.

2) Bygg nye skap rundt senga.

3) Riv de stygge overskapene og bygg opp senga på kjøkkenskap.

Min erfaring er at lagringsplass er alfa og omega (å bo i en 40 m2 stor ettroms med lite oppbevaringsplass var et mareritt!!!!!). Jeg har brukt mye tid på planleggingen av lagringsløsninger i huset mitt!

Skrevet

Bruke kjøkkenmoduler til å bygge nytt skap rundt sengen + under sengen som A B skrev. Under sengen ville jeg valgt brede kolonialskuffer.

Skrevet

Det jeg ville ha gjort, var å ta bort de to skapene som står rundt senga (på hver sin side), for så å skyve hele sengen inn mot veggen, (enten venstre eller høyre) for så å kjøpe en nye kommode til å ha på den motsatte siden.. på den måten kan dere få plass til en ny kommode med masse plass, at man kan dra ut skoffene også, for så å ha litt benplass til å gå forbi..

Også ha skuffer under sengen som litt ekstra plass..

PS: man finne mange fine klassiske kommoder på mange butikker, let litt så finner du det =)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...