Gå til innhold

Hvor lenge bør man være singel før man innleder et nytt forhold?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært singel i snart 6 mnd. Jeg kjenner at det er deilig, samtidig som jeg savner en gutt i livet mitt. Men når det kommer en gutt, så blir jeg redd og trekker meg litt unna. Hvor lenge mener dere man bør være singel før man er klar for et nytt forhold?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har nå vært singel i snart 6 mnd. Jeg kjenner at det er deilig, samtidig som jeg savner en gutt i livet mitt. Men når det kommer en gutt, så blir jeg redd og trekker meg litt unna. Hvor lenge mener dere man bør være singel før man er klar for et nytt forhold?

Har det likt selv.. Vært singel 6 mnd..... Litt av og på, og vil så gjærne møte en jeg kan slå meg til ro med.. Men trekker meg unna og finner unnskyldninger og feil med hver fyr jeg blir kjennt med..

Så er spennt på å se hva andre mener da.. Vi er kanskje ikke klar, det skjer når det skjer? :)

Skrevet

Jeg mener man bør være singel frem til man er klar for et nytt forhold. Når det er, er veldig inviduelt og kan handle om måneder for noen eller år for andre.

AnonymBruker
Skrevet

Den tiden man trenger for å være klar til ett nytt forhold.

Om det er en time eller ett år.

Skrevet

Jeg venter fortsatt på å få se om 2.5 år vil være nok.

Men da er det mindreårige barn etc. med i bildet.

Skrevet

Det er vel ikke akkurat en fasit på hvor lenge man bør være singel før man går inn i et nytt forhold. Man kanskje ikke før man er ferdig med det forrige forhold og er klar for noe nytt.

Jeg har vært singel i over 1 år og det er først i år at jeg har tenkt på at jeg vil møte noen. Eksen min var jeg ferdig med for lenge siden men det har bare ikke vært tid til en ny kjæreste.

Gjest Fikira
Skrevet

8 Måneder, 2 uker, 6 dager, 14 timer, 13 minutter og 3 sekunder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som teller er om en er klar for nytt forhold, tall x dager siden en slo opp er underlegent.

Skrevet

Mellom ex1 og ex2 gikk det et og et halvt år. Ex1 tråkka meg sånn ned at jeg trengte såpass for å bli meg selv igjen. Mellom ex2 og min nåværende gikk det ca 4 mnd, og da hadde jeg allerede hatt et par flørter mest på gøy. Begge forholdene til ex1 og ex2 varte i 2 år.

Ex1 burde jeg aldri blitt sammen med. Ex2 var vel mer at vi ville være forelska, mer enn at vi faktisk var det. Bruddet var helt reint, selv om det gjorde vondt med en gang.

Så det finnes inget fasitsvar, man må bare kjenne seg klar. 1 uke eller 3 år.

Skrevet

Du har vært singel lenge nok når du føler det er lenge nok - enkelt og greit.

Jeg har ventet alt fra en måned til mange år - det kommer helt an på hvor ferdig du er med det forrige og hvordan du ellers har det.

Skrevet

ca 1 sekund om du har lyst...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har gått rett fra ett forhold inn i ett nytt. I løpet av samme dagen.

Funket fint for min del, selv om eksen helt klart ikke likte det. :gjeiper:

Skrevet

Jeg brøt opp i januar, og har vært på utkikk siden da.

Jeg trivdes veldig godt med eksen, så det er ikke det at jeg er utsultet etter noe spesielt heller.

For min del så har jeg aldri følt meg komplett som single, jeg har alltid mislikt det (Men jeg er veldig kresen og går heller single i flere år enn å finne kjæreste kun for å ha kjæreste)

Det eneste "men"et jeg tenker på ved å bli raskt sammen en ny, er at jeg ikke ønsker å såre eksen før jeg vet at han takler det. Vi er venner og jeg liker ikke å se ham ha det vondt.

Skrevet

Når du er sikker på at du er ferdig med ditt siste forhold, og føler deg klar for å gå videre, da er du klar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...