malinpe Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jeg har aldri vært sikkelig forelska. Har vært småbetatt et par ganger, men fordi jeg er sjenert blir det aldri noe av. I det siste har jeg begynt å legge ekstra godt merke til en på jobb, noe som kanskje ikke er så lurt.. Jeg vet ikke helt om jeg faktisk liker han, eller om detbare er tanken om å få en kjæreste. Begynner å bli litt lei av singellivet, men er så sjenert når det kommer til gutter.. Hva kan jeg gjøre for å finne ut om jeg faktisk liker han, og om det er noen sjanse for at han liker meg? Jeg liker ofte å tro at han ser på meg, selv om jeg egentlig ikke tror at han gjør det
Kamikatze Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Tja... Hva med å slå armene rundt ham, og stikke tunga inn i gapet på fyren, for så og observere om han gjengjelder eller flykter? :gjeiper: Begynn med å slå av en prat, du. Om hverdagslige ting som om han er singel, har barn (uten å spørre med vidåpne øyne og måpende øyne "hvorfor ikke?"), og om hva slags kvinner han liker. Svarer han slike som deg, er det en halv seier. Svarer han derimot at han foretrekker menn, er du også heldig. For det er uansett ulurt å rote med folk på jobben.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 *lytt til en livserfaren vandringsmann*
Steinar40 Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Hva kan jeg gjøre for å finne ut om jeg faktisk liker han, og om det er noen sjanse for at han liker meg? Jeg liker ofte å tro at han ser på meg, selv om jeg egentlig ikke tror at han gjør det Dagligdagse samtaler for å finne ut om dere har en god personkjemi er stedet å begynne. Uten en god personkjemi så er det ingen vits i å tenke på det engang.
Steinar40 Skrevet 17. april 2011 #5 Skrevet 17. april 2011 For det er uansett ulurt å rote med folk på jobben. Generelt sett er det aldri lurt å rote med noen Men når det gjelder å finne den rette på jobben så har jeg hørt at 80% finner sin partner i forbindelse med jobben. Jeg syns denne andelen høres høy ut, men det kan jo tenkes at de har definert studier som jobb. Og da blir det mer rimelig, tenker jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå