AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jeg trenger nytt treningstøy. Har lagt om kostholdet og begynt med mer turer og litt styrketrening hjemme. På noen måneder har jeg gått ned mange kg på den måten så det funker, så nå må jeg ha nytt og mindre tøy. Problemet er at jeg ikke finner noe jeg liker. Jeg er fortsatt ganske overvektig, men er i hvertfall nede på vanlige klesstørrelser. Lårene mine er også store i forhold til resten, sånn at jeg sjelden finner vanlige jeans og bukser, passer de over lårene er de gjerne altfor store i livet. Ønsker derfor ikke bukser som er trange helt ned, forfengeligheten min er absolutt tilstede selv om jeg skal trene Og etter en graviditet (og delvis slankingen min også) har jeg mye løs, slapp hud og flesk på magen. Lavt liv er derfor helt uaktuellt, ikke bare ser det jævlig ut, men det er faktisk ganske vondt å jogge så magen disser opp og ned. Til nå har jeg løst det med å gå fort istedet for jogging, men jeg ønsker å kunne gjøre begge deler. Høyt og "stødig" liv på buksa er derfor en fordel. Og hva slags topp kan jeg ha til? Som ikke er helt tettsittende over det hele, men absolutt ikke telt? Sitter og ser på nettbutikker i kveld, finner tights og knallfargede små topper. Klær jeg ikke er i nærheten av å tørre å ta på meg. Okei, brutalt ærlig beskrivelse av en kropp som er på vei til å bli sunnere og sprekere. Så ærlig at jeg ikke tør poste på brukeren min. Noen som vet hvor jeg kan se etter klær? Tror jeg bør prøve i butikk, for det er vel minst 15 år siden jeg hadde annet treningstøy enn joggebukser i bomull.
sequin Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 (endret) disse buksene er jo ikke trange helt ned og har knyting i livet, eller man kan bruke belte kari traa Roxy casall Og her har de jo alt mulig av topper og gensre ronisch ronisch XXL er genialt Endret 16. april 2011 av sequin
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Takk for linker. Tror greia her er å komme seg til en stor sportsbutikk og prøve å ha godt mot og et åpent sinn. Sånne bukser du linker til, fra Roxy og casall, ut i fra bildene kan jeg aldri tenke meg at jeg får dem særlig langt over knærne... Og de toppene? Hvorfor er alt i så grusomme farger. Som om det ikke er stor nok omveltning å begynne å trene, skal man liksom begynne med sjokkrosa og turkis samtidig? Hettegensere? Trodde ærlig talt at det bare var fjortiser som brukte det jeg.
sequin Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Og de toppene? Hvorfor er alt i så grusomme farger. Som om det ikke er stor nok omveltning å begynne å trene, skal man liksom begynne med sjokkrosa og turkis samtidig? Hettegensere? Trodde ærlig talt at det bare var fjortiser som brukte det jeg. Da tror jeg du skal se deg litt rundt om kring, folk trener i dette. Det er også masse klær der inne _uten_ "sjokkfargene". Dessuten handler det vel ikke om hva andre bruker? 2
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Da tror jeg du skal se deg litt rundt om kring, folk trener i dette. Det er også masse klær der inne _uten_ "sjokkfargene". Dessuten handler det vel ikke om hva andre bruker? Joda, jeg har sett folk i sånne topper. Uten å tenke veldig over det, ikke før jeg forsøkte å finne noe jeg synes så ålreit ut. Da fant jeg ut at jeg tydeligvis er veldig sær. Og det å være sær plager meg ikke så mye, sånn bortsett fra at det gjør det vanskeligere for meg selv. Har absolutt ikke noe behov for å være som alle de andre jeg. Men har du sett tjukke damer i sånne topper? Det tror jeg aldri at jeg har nemlig. Tror de toppene er for normalslanke og nedover. Og det med hettegenserene var jeg bare overasket over at det var så mye av, de hettene gjør jo genserene ordentlig ubehagelige å bruke. Men jeg er tydeligvis ganske alene om å synes det også. Uansett, tusen takk for at du gadd å finne linker til meg. Jeg lærte litt om treningstøy og mye om mine egne hangups og særheter. Ikke unyttig lærdom noe av det
sequin Skrevet 16. april 2011 #6 Skrevet 16. april 2011 (endret) Men har du sett tjukke damer i sånne topper? Det tror jeg aldri at jeg har nemlig. Tror de toppene er for normalslanke og nedover. Og det med hettegenserene var jeg bare overasket over at det var så mye av, de hettene gjør jo genserene ordentlig ubehagelige å bruke. Men jeg er tydeligvis ganske alene om å synes det også. Uansett, tusen takk for at du gadd å finne linker til meg. Jeg lærte litt om treningstøy og mye om mine egne hangups og særheter. Ikke unyttig lærdom noe av det Jeg har faktisk det, mange som bruker slike topper over langermede trange gensere, for å liksom skjule, moren min gjor feks det Hehe jeg legger ikke merke til hettene engang, og om jeg løper snurper Jeg gjerne inn hetta så den ikke slenger ås mye bak, men tenker ikke noe særlig over det... Uansett kan du jo sjekke ut rohnisch +Plus Endret 16. april 2011 av sequin
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #7 Skrevet 17. april 2011 Jeg er ei stor dame (str44-48) og jeg har gått til innkjøp av treningstitights på hm. Der har de opp til str xl og de er ganske tøyelige om du er stor en plass og liten en annen De har endel fine topper i vanlig bomull som er opp til xl og. Jeg bruker forsåvidt bare vanlige t-sjorter med evt singlett under jeg.
loppekasse Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 ww. x-life.no og www.gymgrossisten.no har en del fint treningstøy som ikke er fullstendig rosa og turkist. MXDC har fine og enkle t-skjorter i nøytrale farger.
Gjest Pantherinae Skrevet 12. mai 2011 #9 Skrevet 12. mai 2011 HM skal visstnok ha ganske bra treningstøy, jeg har ikke fått testet det ut selv enda. Men har ihvertfall hørt mye om det her på forumet blant annet. Ellers vil jeg ihvertfall slå et skikkelig slag for teknisk tøy! Jeg synes treningsgleden har blitt større etter at jeg begynte å bruke skikkelig treningstøy, og ikke bomullsklær som blir svette, våte og fæle å ha på (nå blir vel alt forsåvidt svett og vått, men det merkes ikke like bra i teknisk). Selv om du ikke ønsker å bruke tights som er trange i leggen anbefaler jeg deg å prøve, slike treningstights er noe av det mest behagelige jeg kan ha på meg! Jeg har både fra Adidas og Nike, begge er høye i livet. Og ikke vær redd for størrelsen din, det er mange med en del kilo for mye som løper rundt i denne typen treningstøy altså.
Gjest Mynona83 Skrevet 12. mai 2011 #10 Skrevet 12. mai 2011 Jeg må si meg enig med Pantherinae. Tights er veldig behagelig å trene i. Og der jeg trener er det mange store damer som bruker det. Rett og slett fordi det er behagelig med tanke på "lufting" der det trengs, og at det er stramt, så det føles som det "holder på plass" kroppen på en måte. Jeg har fra Nike jeg og, og de har høyt liv. Forslag Teknisk tights Tights med skjørt Hvis du vil skjule rompa Slakk topp topp
AnonymBruker Skrevet 12. mai 2011 #11 Skrevet 12. mai 2011 Testa ut tights fra HM idag! Meget fornøyd! Høyt liv også.... Men se på Gasp treningstøy, de finnes ihvertfall i store str og i nøytrale farger. Litt sånn "bole merke" men klærne er gode og av høy kvalitet. Ellers vill jeg anbefale deg å se etter treningstøy for gravide.Kan nok funke på den løse huden som dingler
Peachy Skrevet 15. mai 2011 #12 Skrevet 15. mai 2011 Jeg kjører tights fra Nike som går rett under leggen, en tettsittende topp og gjerne en treningsjakke over hvis jeg er ute og løper eller går fjelltur. Genialt med en tettsittende topp/tskjorte som holder ting på plass, og en genser som sjuler det jeg vil sjule over har en tynn en fra Peak som jeg bruker mye for tiden, den er ganske tettsittende, men ikke "pølseskinn"-trang sånn som toppene. Holder vind og litt regn ute. Ikke er den alt for varm når det er br temperatur ute=) Ps: har litt ekstra jeg også, men syns absolutt trenignstights er BEST, sitter godt og sklir ikke ned under trening
loppekasse Skrevet 29. juli 2011 #13 Skrevet 29. juli 2011 Jeg kjøpte noen treningssingletter fra HM, meget fornøyd med de
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå