Gå til innhold

Slank, men løs i fisken og med cellulitter + hengepupper--

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg bruker str. 38, men er likevel langtfra fast i kroppen. Jeg er slank, men har mer rundt hoftene enn rundt armene, for å si det sånn. Og puppene er ikke akkurat sprettpupper............. :lol: Rumpa og øverste del av lårene er cellulittrammet deluxe, samme litt med mageskinnet.

Man kan vel kalle kroppen min utrent, rett og slett. Slapp og løs.

Jeg var igjennom en fødsel for nesten et år siden.

Hva vil være den beste treningen for meg nå? Må være noe billig, har ikke råd til helsestudio.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Gå lange turer, minst en time, tre ganger i uken. Eller du kan sykle, og når skisesongen er her, kan du trene langrenn. Svømming er også bra, hvis du klarer å holde en viss intensitet.

Uansett er en kombinasjon av styrketrening og utholdenhet den aller beste metoden for å stramme opp kroppen.

Lykke til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ok, takk.

La oss si at jeg trener litt over en time 3 ganger i uken. Hvor lang tid vil det ta før jeg ser resultater?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ethereal

Det kommer jo an på hvor hardt du tar i. Det SKAL verke litt, og det SKADER IKKE å bli skikkelig svett. Tvert i mot, det er herlig. Jeg tipper at i løpet av en 4-6 ukers tid, vil du se resultater, og ikke minst føle dem.

Sorry, men det finnes ingen vidunderkurer, til tross for hva enkelte hevder.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg tror jeg kommer til å satse på gå-trening med barnevogn i 1 1/2 time 3-4 ganger i uka.

Hvis jeg i tillegg kutter snop og brus og spiser 5 små, sunne måltider om dagen, vil det da ta lang tid før jeg merker resultater?

Hva vil skje først? Vil jeg få kondis først, eller muskler/strammere kropp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du satser på å gå, så vil vel kondisen komme først. Du vil nok kjenne det i rompe, legger og lår om du langer skikelig ut, særlig i oppoverbakker. Men om du er ute etter å stramme opp slappe muskler, så invester i et vektsett og en treningsstrikk fra en sportsbutikk. Koster ikke all verden. Gå tre ganger i uken OG tren styrke to ganger i uken. Trenger ikke bli fem dager trening ut av dette. Tren litt styrke før du tar deg en gåtur. Musklene blir glade om du sporter litt etter at du har kjørt dem litt hardt :)

Men hvor lang tid det vil ta? Kommer an på. Som andre sa; det finnes ingen vidunderkur. Husk å spise nok. Å sette ned forbrenninga er det ingenting å tjene på.

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...