Gå til innhold

Aldersforskjell

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flørtet en god del med en fyr på et chatterom, og det kan bli litt heftig :fnise: . Han har sett bilder av meg (vanlige bilder, nærbilder av ansiktet mitt osv.), men har aldri spurt hvor gammel jeg er. Jeg ser mye yngre ut enn jeg er, blir ofte tatt for å være 25-30, men er 36. Han er 26. Han gir stadig komplimenter til mitt utseende og at han liker personligheten min osv. og sier han er redd han begynner å bli betatt. Jeg er fullstendig betatt av ham :rodmer:

Han vet alt mulig annet om meg, men alder har aldri kommet opp...

Nå har det liksom blitt et problem for meg at han ikke vet hvor gammel jeg er, burde jeg bare buse ut med det? Jeg har litt lyst til å vente til vi treffes og han ser at jeg ikke ser så "gammel" ut....

Vi blir skikkelig opphisset sammen, og det er som om alt "stemmer". Er redd han får panikk når han får greie på alderen min :sjenert:

What to do?!?!

Til dere gutter: hadde dere fått kalde føtter pga. et tall?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør så absolutt si det før dere treffes.

Skrevet

Enkelte er på utkikk etter en livsledsager å dele livet med og få barn med. i så måte er du i elste laget, og dette kan skremme han vekk, men på andre siden, hvis han bare er ute etter moro, eller ikke er interessert i barn, er ikke alderen noe hinder.

Fortell det til ham, så får du det ut av verden, men vær forberedt på negative reaksjoner.

AnonymBruker
Skrevet

Enkelte er på utkikk etter en livsledsager å dele livet med og få barn med. i så måte er du i elste laget, og dette kan skremme han vekk, men på andre siden, hvis han bare er ute etter moro, eller ikke er interessert i barn, er ikke alderen noe hinder.

Fortell det til ham, så får du det ut av verden, men vær forberedt på negative reaksjoner.

Kan jo få barn selv om jeg er 36, da. Hadde det vært han som var eldre enn meg hadde det jo ikke vært et problem...

AnonymBruker
Skrevet

Kan jo få barn selv om jeg er 36, da. Hadde det vært han som var eldre enn meg hadde det jo ikke vært et problem...

Må jo legge til at vi begge er i forhold med andre. Men ingen av oss er særlig fornøyde......(ellers hadde vel ikke dette skjedd...)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg hadde ikke fått kalde føtter. 36 år er da en fin alder.

Dersom han spør så er du erlig, og dersom han ikke spør så må du anta han vet sånn cirka hvor gammel du er og at alderen ikke er noe hinder for ham.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har flørtet en god del med en fyr på et chatterom, og det kan bli litt heftig :fnise: . Han har sett bilder av meg (vanlige bilder, nærbilder av ansiktet mitt osv.), men har aldri spurt hvor gammel jeg er. Jeg ser mye yngre ut enn jeg er, blir ofte tatt for å være 25-30, men er 36. Han er 26. Han gir stadig komplimenter til mitt utseende og at han liker personligheten min osv. og sier han er redd han begynner å bli betatt. Jeg er fullstendig betatt av ham :rodmer:

Han vet alt mulig annet om meg, men alder har aldri kommet opp...

Nå har det liksom blitt et problem for meg at han ikke vet hvor gammel jeg er, burde jeg bare buse ut med det? Jeg har litt lyst til å vente til vi treffes og han ser at jeg ikke ser så "gammel" ut....

Vi blir skikkelig opphisset sammen, og det er som om alt "stemmer". Er redd han får panikk når han får greie på alderen min :sjenert:

What to do?!?!

Jeg har pult mye på damer som er eldre enn meg.. og mange yngre enn meg.

Det har stort sett gått greit. Det eneste negative erfaringer er vel opplevelsen av at de er dårlige til å takle at jeg bare er ute etter sex. Et forhold til en eldre dame er ikke et forhold som jeg kan tenke meg å ta lengre enn et rent seksuelt forhold. Vet at kompissene mine tenker på samme måte om dette, så jeg tror det er en ganske utbredt holdning hos gutter. Man kan knulle oppover, men du har ikke "dame" som er eldre.

Jeg er egentlig litt forundra over at de eldre damene ikke har forstått dette og at de er så dårlig til å takle det. Hadde forventa at en modnere dame skulle forstått hva de går til.

Så TS. Mange gutter som liker å knulle oppover, men du må gå inn i det med forståelse for at det er sex og ikke kjæresteforhold. Du må forstå at det er noe som er gøy en stund, men som ikke kommer til å vare særlig lenge. Dersom du er inneforstått med dette så bare knull til krampa tar deg.

Skrevet

What to do?!?!

Tja... la meg se... hva med å avslutte det forholdet du er i først...?

;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får ikke kalde føtter på grunn av et tall, men får jælva fort kalde føtter dersom dama ikke er ærlig eller kommer med løgn/halvsannheter.

Spill med åpne kort så går det nok bra.

Skrevet

Nei det går jo ikke!

Pose å sekk - pose å sekk vet du ;o)

Kan jo være at det ikke klikker med han nye,da er det

jo bra å ha noe å falle tilbake på.

Kvinnfolk nu til dags! Ingen skruppler

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...