Gå til innhold

Finnes det menn..

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er jeg den eneste i hele verden som ikke er interessert i sex?

Jeg har valgt å være singel jente fordi jeg synes det er slitsomt med sex.

Jeg synes det er ok å ha sex innimellom, men ikke hele tiden.

Det har ført til problemer i mine tidligere forhold,

som for eks. at mine ekser var mye utro.

Jeg ble kjempesåret av det, selv om det var min egen feil fordi jeg ikke hadde nok sex med dem selv,.

Siden jeg ikke føler at forhold er noe for meg,

fordi jeg ikke er i stand til å gi nok av meg selv,

så har jeg valgt å være singel.

Føler meg ofte ensom,

og savner å være spesiell for noen,

og å ha en som er spesiell for meg...

men alle menn.. virker jo som om alt som betyr noe er sex.

Finnes det menn som ikke tenker på sex 24 timer i døgnet,

eller som ikke er sammen med noen bare for å få sex?

Videoannonse
Annonse
Gjest Pantherinae
Skrevet

Kanskje du er aseksuell? Det er en "legning" (vet ikke helt om det kan kalles det) som det er blitt en del mer fokus på i det siste, du er ihvertfall ikke alene om å tenke slik. Sjekk ut AVEN. :)

Skrevet

En kan jo ha utmerkede parforhold alikevel dersom begge er av samme mening i akkurat det spørsmålet, men jeg har ikke truffet på noen sånne menn i mitt liv nei. Det betyr jo ikke at de ikke finnes. :)

Gjest Purple Haze
Skrevet

Det finnes aseksuelle mennesker av begge kjønn, og det finnes mennesker som er mer/mindre opptatt av sex hos begge kjønn.

Gjest casanova
Skrevet

Er jeg den eneste i hele verden som ikke er interessert i sex?

Jeg har valgt å være singel jente fordi jeg synes det er slitsomt med sex.

Jeg synes det er ok å ha sex innimellom, men ikke hele tiden.

Det har ført til problemer i mine tidligere forhold,

som for eks. at mine ekser var mye utro.

Jeg ble kjempesåret av det, selv om det var min egen feil fordi jeg ikke hadde nok sex med dem selv,.

Siden jeg ikke føler at forhold er noe for meg,

fordi jeg ikke er i stand til å gi nok av meg selv,

så har jeg valgt å være singel.

Føler meg ofte ensom,

og savner å være spesiell for noen,

og å ha en som er spesiell for meg...

men alle menn.. virker jo som om alt som betyr noe er sex.Jeg er mann og er nokså omsvermet av jenter av en eller annen grunn ... Men jeg tenker ikke mye på sex, og kunne antakelig klart meg uten om det ikke var for alle forventningene

Finnes det menn som ikke tenker på sex 24 timer i døgnet,

eller som ikke er sammen med noen bare for å få sex?

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hva er poenget med å sitere et helt innlegg, og så ikke skrive noe som helst? :klo:

• Liker 1
Skrevet

Hva i alle dager er vitsen med å utsette seg for en kjip svigerfamilie, krangling og grining, oppblåsing av bagateller, kritikk av alt fra sovevaner til klesstil, mas om penger, masse dritkjedelig shopping, uinteressante feriemål, pinlige sjalusiepisoder på byen, ubehagelige kroppslukter, gnål om kroppsvekt, og grenseløs irritasjon om en ikke i det minste hadde igjen for det med hyppig og tilfredsstillende kjønnslig omgang?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor ikke jobbe med deg selv, fremfor å finne en svært atypisk mann?

Det er sikkert en eller annen grunn til at du ikke får spesielt stor nytelse fra sex, enten psykisk eller fysisk.

Mangel på sexlyst er jo en slags skavank, dvs. ikke helt normalt, hvorfor ikke forsøke å løse problemet istedenfor å velge å leve sånn...?

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor trenger du en mann, kan du ikke skaffe deg en hund :sjenert:

Skrevet (endret)

...er jo en slags skavank, dvs. ikke helt normalt, hvorfor ikke forsøke å løse problemet istedenfor å velge å leve sånn...?

Det sa de om homser og lesber også en gang i tiden... ;) Endret av Margareth
AnonymBruker
Skrevet

Det sa de om homser og lesber også en gang i tiden... ;)

For et tåpelig utsagn.

Legning og aseksualitet er jo som å snakke om epler vs elg.

• Liker 1
Skrevet

Kanskje du er aseksuell? Det er en "legning" (vet ikke helt om det kan kalles det) som det er blitt en del mer fokus på i det siste, du er ihvertfall ikke alene om å tenke slik. Sjekk ut AVEN. :)

Det går jo an å ønske seg et forhold BASERT PÅ andre ting enn sex, uten å være aseksuell. Dessuten vil man vel heller ikke "ha sex i blant" om man er asesksuell.

Skrevet

Hun sier jo hun liker å ha sex en gang iblant.. er vel ikke akkurat aseksuell da?

Men som noen har nevnt: Finnes det jenter med lav sexlyst, finnes det nok også gutter med lav sexlyst. Kanskje du bare må "vekkes" også.

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Klart det gjør!

Det finnes aseksuelle personer av begge kjønn. Det finnes også mange som ikke tenker på sex 24 timer i døgnet og ikke er aseksuelle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...