Gå til innhold

Å bruke penishodet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Å bruke penishodet til å massere klitoris er det noen som liker det eller bruker å gjøre det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Klarer meg veldig godt uten akkurat det, ja.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker det veldig godt. Penishodet er jo så glatt og mykt.

• Liker 2
Skrevet

Gutten min bruker det for å pirre meg, og det blir jeg vil ha ham inn i meg med en gang da!!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes det er veldig pirrende, og deilig på en litt rar måte. Jeg pleier ofte å styre ham dit for å gjøre det. Spesielt godt liker jeg det når han holder på sånn en stund, for så helt plutselig kjøre hele greia inni meg. *flau*

Men ja, det er fint :D

• Liker 5
Skrevet

Jeg liker det! Om jeg har fått en orgasme på forhånd kommer jeg også veldig lett om han gjør det. :)

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det hender jeg gjør det.

Enkelte jenter tenner voldsomt på det, så verdt å prøve.

AnonymBruker
Skrevet

Veldig deilig, pleier å komme når kjæresten gjør det. Han må jo holde på en stund før jeg kommer, men får veldig deilig orgasme av det. Mmmm..

Skrevet

Det kan være skikkelig digg når han vet hva han gjør. :lur:

Gjest idakaroline
Skrevet

Jeg syns det er helt fantastisk! Kommer ganske lett når han starter med det, ja :lur:

Skrevet

Kjempdigg! Penis har en helt annen mykhet og varme enn fingre, og er fastere enn tunge... Så dette er veien til himmelen, det ;)

Skrevet

Det kan være skikkelig digg når han vet hva han gjør. :lur:

HVordan gjør man det riktig da?

Skrevet

Jeg liker det godt :) Litt lett spænking med penis(hodet) på klitorisområdet er også thumbsup.

Skrevet

HVordan gjør man det riktig da?

Hvordan kan jeg svare på det? Det er jo mellom meg og elskeren min, og ikke likt fra gang til gang. Men deilig er det stort sett alltid. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...