Gå til innhold

"Voksent' utdrikningslag- ideer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble spurt i dag om å være forlover, en oppgave jeg tok på meg med glede, helt til jeg husket at jeg må arrangere utdrikningslag :fnise:

Bruden er godt voksen, 38 år og har vært gift før, så hun ønsker ikke noe vilt party. Sitter her og klør meg i knotten, fordi jeg er litt nervøs for at et classy utdrikningslag fort kan bli et kjedelig utdrikningslag... Tenker litt piknik/spa, men føler liksom at jeg trenger noe mer. Vet at hun ville satt pris på å samle vennegjengen rundt en piknik eller spa besøk, men hva kan vi gjøre resten av dagen/kvelden som ikke involverer fyll/utkledning osv? Ideer..?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva med en skikkelig middag, lagd sammen?

Skrevet

Å leite fram den kreative sida si, kan vere kjekt også for dei voksne. Vi malte på keramikk i mitt søsters "utdrikkingslag", før vi spiste ein god middag saman heime etterpå.

Vi kjøpte eit blankt servise på Ikea, og keramikkmaling + penslar. Billig og kjekt! :)

• Liker 1
Skrevet

Spa blir jo aldri kjedli ;) Ellers så går det ann å kjøre f.eks gocart selv om en er snart førr ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Buldrevegg!

Skrevet

Spille inn en sang i musikk studio:-)

Skrevet

Hvor i landet holder du hus? I Ålesund er det et glassverksted som gjerne holder utdrikningslag. Ingrids Glassverksted

Har aldri vert med på dette selv, men det er visst ganske populært :jepp:

Skrevet

Holder til i Scotland, så Alesund er nok litt for langt borte :fnise:

Takker så mye for ideer. Buldring er noe jeg definitivt hadde likt, men er litt i tvil om det er noe bruden hadde satt pris på. Men go-cart ideen høres fin ut og hvis den er etterfulgt av spa og så middag, kunne jo det vært en fin dag.

Har kikket litt på en ballongflyvetur også, men det er en ganske stiv pris.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...