AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Jeg bruker St.Tropez sin gradual tan krem for ansikt og er veldig fornøyd med den, og da jeg så at det var groupon rabatt på 60% på spraytanning av samme merket til 198,- hos Relax salongen (originalprisen ligger på 495,-) så tenkte jeg at det kunne jeg jo prøve ut. Det skader vel ikke! Eller? Og fy flate. Fy flate sier jeg bare. Dere som betaler full pris (495kroner) for å se ut som en idiot er helt utrolig. Da jeg først tittet meg i speilet opplevde jeg følgnde reaksjoner: 1. 2. 3. og 4. Jeg gikk ut av salongen der seende ut som en gående bæsj . Jeg hadde med meg paraply, men dessverre da jeg gikk ut av salongen så sluttet det å regne. Aldri i livet har jeg vært så skuffet over at det ikke regnet. Jeg tok likevel frem paraplyen og gikk gjemt under den hele veien hjem (Jeg droppet selvsagt å ta bussen hjem i frykt av å møte på noen kjente. Eller i frykt av å møte på noen mennesker generelt.) Da jeg kom hjem hoppet jeg rett i dusjen og vasket av meg all gørra og så ut som et menneske igjen. Alle klærne ble slengt i vaskemaskinen også siden fargen hadde smittet over de, og fargen gikk heldigvis av klærne. Nå sitter jeg her nydusjet og føler meg fresh og er litt stolt over å ha klart å gjemt meg unna forbispaserende mennesker de 3 km hjem. Fjoh! Skal aldri gjentas. Aldri. 1
muffin26 Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 heheheh ja spraytan er noe tull bra det gikk vekk da.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #3 Skrevet 17. april 2011 Jeg må dog oppdatere litt; Fargen ble utrolig fresh etter en dusj (jeg er fast kunde hos Relax, de er utrolig dyktige så denne trpden er ingen kritikk mot de som jobber der. Ble bare sinnsykt overrasket over mengden brunfarge siden jeg aldri har prøvd spraytan før). Har hørt at St.Tropez bruker et grønt stoff i selvbruningen slik at fargen går mot brunt istedenfor oransje, og det ser jeg godt siden huden min ser veldig fin ut nå. Om jeg skal gjenta dette igjen så skal jeg sørge for å kjøre dit selv slik at jeg slipper å risikere å møte på andre mennesker til jeg har fått vasket av fargen, eller kjøpe en spraytanboks og gjøre det hjemme.
CocoPiaf Skrevet 17. april 2011 #4 Skrevet 17. april 2011 Jeg tok spray-tan en gang, og ja det ser forferdelig ut rett etterpå! Men jeg fikk vite at jeg skulle la det være i 5-6 timer, så dusje vekk overflaten. Da hadde fargen satt seg til huden og så mer naturlig ut..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå