Gå til innhold

GyldenLøwen!!!

Gjest glamourgirl

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

:D Jeg måtte bare fortelle til noen at jeg har fått nytt sengetøy, (dette er ikke et sjekketriks :oops: ) Barbie-sengetøy, og rosa laken, jeg er sååååå glad, og det er sååååå fint :hoppe::hoppe: Jeg la meg tidlig i går fordi jeg gleda meg sånn til å prøve det :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: Jeg skal forsøke å ikke ta det for noe annet enn det det er.

Så flott! Svarte det til forventningene? Ble livet enda litt mer glamorøst?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Løwen da!!! :-?

Det er klart det er et sjekketriks... *sukker oppgitt* Hvor treg går det an å være... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:Nikke: Det var så fint å sove i!!! Oh Lykke! Det ska'kke mye til å glede meg, ser du :ler: Mannen i butikken syns jeg var litt søt tror jeg, da jeg prøvde å holde maska da jeg spurte om de hadde Barbie-sengetøy i 220 dynetrekk... Han hadde vel sett meg da jeg gikk forbi, skrensa og slædda rundt da barbie-heaven åpenbarte seg! " kjenner du noen voksne som også synes det er fint med Barbie, kanskje?" Jeg har Barbie-svømmebasseng også, rosa og hjerteformet. Det funker dødsba som flytemadrass :ler: Ja, det er ikke stas å vokse opp på 70 tallet da alt skulle være pedagogisk og brun cord-føyel! :x Så nå tar jeg igjen :D
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Løwen da!!! :-?

Det er klart det er et sjekketriks... *sukker oppgitt* Hvor treg går det an å være... :roll:

:o Nei, jeg mente det ikke som sjekketriks, helt sant Suz!!! Var bare så glad, og måtte fortelle det til noen. En kollega av meg er overbevist om at jeg ikke finnes i virkeligheten, jeg er sånn som bare skjer i Donald. Men så er jeg sann, og han ler bare han ser meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er helt sann - og litt flink til å sjekke også!!!

Skal legge på Barbie til deg neste gang du kommer hit også - jeg har jo sånn jeg og :ler:

Kan ikke skjønne at noen kan betvile din eksistens på den måten... :fy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
Du er helt sann - og litt flink til å sjekke også!!!  

Skal legge på Barbie til deg neste gang du kommer hit også - jeg har jo sånn jeg og  :ler:  

Kan ikke skjønne at noen kan betvile din eksistens på den måten...  :fy:

Har du Barbie??? Og så fikk jeg bare blomster :o Ja, ja. Neste gang kanskje, Oh yeah, I'm for real baby :ler:

*hvisker* men ikke driv og røp at jeg prøver å få Løwen på kroken, hele tida, Løwer liker å jakte, ikke sant, da må jeg jo prøve å få'n til å tro at det er det han driver med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du Barbie??? Og så fikk jeg bare blomster :o Ja, ja. Neste gang kanskje, Oh yeah, I'm for real baby :ler:  

*hvisker* men ikke driv og røp at jeg prøver å få Løwen på kroken, hele tida, Løwer liker å jakte, ikke sant, da må jeg jo prøve å få'n til å tro at det er det han driver med :wink:

Ooops :oops: :oops:

Glemmer meg... Blir så irritert over at han ikke tar hintet... :roll:

Og ja - jeg har Barbie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Nei han skjønner jo ikke no, han derre Løwisen, men vi snakker ikke for høyt om det, i tilfelle han stikker innom. Men mannfolk, ass, de er jo treigere enn gress vokser om vintern! :Nikke:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Kanskje de ikke er treige, bare ikke så lette på tråden?

(Ja, as if :ler: )

:o Er du ikke lett på tråden??? Faen, og jeg som bare er ute etter halen din!!! :x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Kanskje", sa jeg. Og ikke minst "As if". Klart jeg er lett på tråden :ler:

Men lite svårflirtad, kanskje ... :roll:

Bare fordi om jeg gjerne hadde lekt Ken i Barbiesenga di, betyr det ikke at jeg umiddelbart ruller meg rundt og lar meg klø på magen som en hvilken som helst billig koseløwe 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare fordi om jeg gjerne hadde lekt Ken i Barbiesenga di' date=' betyr det ikke at jeg umiddelbart ruller meg rundt og lar meg klø på magen som en hvilken som helst billig koseløwe 8)[/quote']

Ehem.... jo det hadde du det :hoho::hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest glamourgirl
:hoho: Alt jeg har å si, er "As if". Du har så lyst å bli klødd litt på Løwemagen, at du ikke vet hvilken pote du skal stå på, du tør bare ikke å innrømme det, pyseløwen :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Alt jeg har å si' date= er "As if". Du har så lyst å bli klødd litt på Løwemagen, at du ikke vet hvilken pote du skal stå på, du tør bare ikke å innrømme det, pyseløwen :hoho:

Du må nesten innrømme at vi har deg "figured out"... :ler::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Bare pass på at dere lurer dere selv trill rundt og snubler i det blonde håret ...

Klart jeg har lyst til å bli klødd litt på magen. Og sånn helt ærlig er Glammis en nydelig og morsom jente som antageligvis er ganske flink til å klø ... Men så lette er faktisk ikke løwer, altså.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Og sånn helt ærlig er Glammis en nydelig og morsom jente som antageligvis er ganske flink til å klø ... Men så lette er faktisk ikke løwer' date=' altså.[/quote']

:rodme: Siden du er så søt sjøl, så skal jeg ikke krangle med deg... Men jeg er flink til å klø, ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...