AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 ja.. mener det. Men ikke sikkert man elsker de på samme måte, eller for de samme tingene?
Gjest Jentehumor Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Hvorfor lurer du på det, har du vanskeligheter med å velge?
Beauté Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 Nei, man kan tro det. Men det kalles "egoisme".
Gjest MorAase Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 Til det spørsmålet har jeg ett annet spørsmål. Hva er svaret når du spør en forelder hvilket av sine barn denne forelderen elsker? 1
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #9 Skrevet 16. april 2011 Selvfølgelig kan man elske mer enn en person i gangen! Jeg elsker ungene mine, over alt på denne jord. Og jeg elsker samboeren min.Men på en annen måte enn den jeg elsker ungene mine på. Her noen venner som jeg også vil si at jeg elsker ( og en av de er mann også...dog ikke aktuell som partner,men ja, jeg elsker ham og kan ikke være han foruten).
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. april 2011 #10 Skrevet 16. april 2011 Det kommer an på hva slags kjærlighet det er snakk om. Jeg føler jo kjærlighet for forskjellige personer i livet mitt. Jeg elsker mammaen min siden hun er min mamma, og pappaen min siden han er min pappa. Ved siden av dem så elsker jeg jo på en måte mine venner fordi at de er mine venner. Og når det kommer til å elske en kjæreste/livspartner/samboer, ser jeg ikke for meg at jeg kunne elsket noen andre enn den kjæresten jeg har nå. Han har liksom fylt den kjæreste-plassen i hjertet mitt, og det er ikke plass for noen flere akkurat der. Jeg kan få flere venner som jeg føler kjærlighet for, og kanskje en gang får jeg barn jeg føler kjærlighet for. Men jeg kan bare elske èn mann, og det er mannen i mitt liv 1
Brunhilde Skrevet 16. april 2011 #11 Skrevet 16. april 2011 Nei, man kan tro det. Men det kalles "egoisme". For noe tull! Det var spørsmål om å elske 2 personer, ingen nevnte noe om å leve ut kjærligheten til begge. Fy, så fordømmende du er! 2
Piper Skrevet 16. april 2011 #12 Skrevet 16. april 2011 For noe tull! Det var spørsmål om å elske 2 personer, ingen nevnte noe om å leve ut kjærligheten til begge. Fy, så fordømmende du er! Enig 2
Kamikatze Skrevet 17. april 2011 #15 Skrevet 17. april 2011 Ikke bare to, men en er ikke programforpliktet til å utføre det i praksis på mer enn én.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #16 Skrevet 17. april 2011 Nei, det tror jeg faktisk ikke. Da vet man ikke hva elske er.
Anglofil Skrevet 17. april 2011 #17 Skrevet 17. april 2011 Det kan man sikkert, men for min egen del klarer jeg ikke å forestille meg det, ihvertfall ikke slik jeg elsker min kjære. Mvh Yvonne
Alvina Skrevet 17. april 2011 #18 Skrevet 17. april 2011 Til det spørsmålet har jeg ett annet spørsmål. Hva er svaret når du spør en forelder hvilket av sine barn denne forelderen elsker? Det var et dumt spørsmål, men en venninne av meg har en mor som manipulerer og går bak ryggen/grøten. Hun er upsykologisk og spiller barna opp mot hverandre. Egentlig elsker hun mest av alt barnet som døde i en ulykke, så man kan forstå at hun er lite dannet, for å si det mildt. Ditt spørsmål, vet jeg ikke svaret på, men denne moren elsker også alle barna som er i livet, men hun har en tendens til å manipulere og spille på følelser for å få sin vilje.
AnonymBruker Skrevet 17. april 2011 #19 Skrevet 17. april 2011 Hvorfor lurer du på det, har du vanskeligheter med å velge? Hmmm, nei det handler om å bli valgt bort av en jente som sier hun elsker meg.... Så jeg synes det er litt tungt å forstå hvordan det er mulig.....
Kamikatze Skrevet 17. april 2011 #20 Skrevet 17. april 2011 Hmmm, nei det handler om å bli valgt bort av en jente som sier hun elsker meg.... Så jeg synes det er litt tungt å forstå hvordan det er mulig..... Kunne du sagt med en gang. Du kan ikke forstå jenter. Du kan komme et stykke på vei, men akkurat idet du begynner å skimte konturene av fornuft, er du i åndelig fritt fall igjen. Ikke bry deg noe om hva hun sier. Bry deg om hva hun gjør. Hun vil ikke ha deg, men prøver å sukre den bitre pillen, sånn at du ikke dreper henne i sinne. Er bare ryggmargsrefleksen hennes, som driver og tåkelegger retretten. Der finns nok av fisk i havet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå