AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #1 Skrevet 16. april 2011 Prisene er skyhøye, utvalget er dårlig og servicen er ræva! De ansatte står å skravler bak kassa,og jeg har opplevd flere ganger at jeg må vente til de er ferdig med skravle før jeg får noe oppmerksomhet. De kan skjeldent noe om det jeg spør om, og jeg har blitt feilinformert flere ganger. I Andre dyrebutikker jeg er i er betjeningen stort sett veldig dyktige, og man føler man er velkommen og "viktig". Man får god hjelp, og de strekker seg langt for at kunden skal få det de ønsker.. Hva er deres erfaringer med dyrebutikker? Noen som har erfart det samme som meg?
JumboJenny Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Da jeg bodde i Oslo handlet jeg kattesand der, men er enig i at servicne ikke er noe særlig. Har de samme oppfatningene som deg på det punktet.
hulaboer Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Er det noe særlig med andre dyrebutikker sentralt i Oslo da? Kanskje det er mangel på konkurranse
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #4 Skrevet 16. april 2011 Er det noe særlig med andre dyrebutikker sentralt i Oslo da? Kanskje det er mangel på konkurranse Det er en god del, både kjedebutikker og små butikker med super service! :-)
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 Jeg handler aldri på dyrebutikker synes bare det er feil og fælt. Alt kan kjøpes andre steder, så skjønner ikke hvorfor så mange handler på syrebutikker. 2
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2011 #7 Skrevet 16. april 2011 Før handlet jeg på Storo for da var det en OK butikk. Men så ble det en ny sjef der og hun tar ikke godt vare på dyrene de selger der, så den butikken går jeg nå glatt forbi. Vært flere ganger på Oslo City for utvalget er OK men nei liker ikke butikken og drar ikke ned dit for å handle. Er bare innom om det er noe annet jeg må på det senteret. Handler bare på Dyresjappa på Torshov. De selger ikke levende dyr da dette er mot deres prinsipper. Kudos til dem for dette. Og de selger det rotteforet jeg bruker til mine rottetotter. Ellers er jeg innom TamAlna i ny og ne, fordi deres dyreklinikk er veldig bra på smådyr.
AnonymBruker Skrevet 16. april 2011 #8 Skrevet 16. april 2011 Handler bare på Dyresjappa på Torshov. De selger ikke levende dyr da dette er mot deres prinsipper. Kudos til dem for dette. Og de selger det rotteforet jeg bruker til mine rottetotter. Åh, takk for tipset. Det høres perfekt ut. Dyr i butikk er et så trist syn.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 16. april 2011 #9 Skrevet 16. april 2011 Litt mer reklame for Dyresjappa. http://www.dyresjappa.no/
Tears.of.the.Sun Skrevet 16. april 2011 #10 Skrevet 16. april 2011 Jeg har ikke vært på dyrebutikken på Oslo City, men min erfaring er at dyrebutikker generelt har dårlig service, dårlig utvalg, høye pricer og generelt lite kunnskap hos de menneskene som står bak kassen. Jeg forventer ikke at de skal kunne hver hunderase eller type akvariefisk, men en viss kompetanse om dyr og dyrehold er vel ikke for meget å spørre om? Her jeg bor er tre-fire dyrebutikker og hadde jeg sluppet, hadde jeg ikke handlet i noen av dem. Men hunden min må jo få fòret sitt fra ett sted. Utstyr til henne handler jeg på nett. Jeg gidder ikke bruke 1000 kroner på et halsbånd eller en shampoo, og spesielt ikke når jeg ikke en gang får et smil av dama i kassa.
CathFoto Skrevet 20. april 2011 #11 Skrevet 20. april 2011 Jeg har handlet der flere ganger, og har alle gangen blitt møtt av hyggelig betjening som har hjulpet meg med det jeg har lurt på. Synes kanskje ikke de har verdens beste utvalg for katt, men ikke vært misfornøyd med servicen.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. april 2011 #12 Skrevet 21. april 2011 De har vært min faste leverandør av Karina-mus (strikkede med urtefyll i snuten). Dette fordi den butikken hadde forstått noe helt vesentlig; urtemusene må oppbevares under lokk slik at de beholder sin særegne aroma. Andre butikker hadde det med å legge dem åpent i en hylle, og da tar det ikke lange tiden før de er uten aroma, og dermed lite interessant for kattene. Nå er det et års tid siden jeg var der sist så mye kan ha skjedd på det året, men jeg ble alltid veldig pent behandlet av betjeningen.
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. april 2011 #13 Skrevet 21. april 2011 De har vært min faste leverandør av Karina-mus (strikkede med urtefyll i snuten). Dette fordi den butikken hadde forstått noe helt vesentlig; urtemusene må oppbevares under lokk slik at de beholder sin særegne aroma. Andre butikker hadde det med å legge dem åpent i en hylle, og da tar det ikke lange tiden før de er uten aroma, og dermed lite interessant for kattene. Nå er det et års tid siden jeg var der sist så mye kan ha skjedd på det året, men jeg ble alltid veldig pent behandlet av betjeningen. De fleste dyrebutikker jeg har vært i i det siste, har Karina-musene i en stor glasskrukke med lokk. Nå har jeg glemt å se hva de gjør på Dyresjappa, men tror nok de også oppbevarer musene slik.
Gjest Lille-pus Skrevet 21. april 2011 #14 Skrevet 21. april 2011 (endret) De fleste dyrebutikker jeg har vært i i det siste, har Karina-musene i en stor glasskrukke med lokk. Nå har jeg glemt å se hva de gjør på Dyresjappa, men tror nok de også oppbevarer musene slik. Og her borte i sørvest er det ingen av dem som gjør det.... (selv om de har fått den løsningen presentert, med teskje, gang etter gang etter...) Til slutt gav jeg bare opp, har du tipset i 5 år og det bare ikke "siger inn" så er på en måte håpet ute Så jeg gikk over til å gjøre som jeg gjorde da jeg bodde lokaltog-nært rett utenfor Oslo. Kjøpe musene på City, og "gampe" inn på Oslo S. for å rekke toget videre. Men, som sagt nå er det et års tid siden jeg var i Oslo sist, har vært lite forretningsbesøk i Oslo det siste året. Men... om de oppbevarer musene "riktig" på Dyresjappa så handler jeg dem der (via nettbutikken deres) heretter Edit: God reklame er meget virksom Endret 21. april 2011 av Lille-pus
Gjest Belle Gunnes Skrevet 21. april 2011 #15 Skrevet 21. april 2011 Aldri undervurder litt god reklame nei Jeg er som dere skjønner en fan av Dyresjappa fordi de ikke vil selge levende dyr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå