Gå til innhold

Jeg er betatt,nesten på grensen til forelsket

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min kompis og jeg har en veldig god kjemi.

Vi omgikk hverandre daglig tidligere da vi hadde samme jobb, nå er kontakten på fb å tlf.

Vi var veldig flørtete sammen, og kollegaer trodde det var noe i mellom oss,men vi begge var opptatt på hver vår kant, så dette var vennskapelig.

Etterhvert har vi begge blitt single,å jeg kjenner at når jeg prater med han banker hjertet mitt litt ekstra..

Når vi prates, sier han at vi må treffes en dag å finne på noe...

Han er veldig opptatt av at vi skal gjøre forskjellige ting sammen...Joda jeg vil,jeg vil, jeg vil.. :rodmer:

Men nå tror jeg at jeg holder på å forelske meg i han, å det passer så dårlig..

For det første er jeg ikke sikker om det er/kan bli gjensidig,også er han 9 år yngre enn meg.(han i tyve årene, jeg i tredve årene)

Hvordan skal jeg klare å oppføre meg normalt når jeg treffer han, hvis hjertet holder på å hoppe ut av mitt gode skinn..?

Når vi treffes er det alltid smil, blikk, berøring og flørting.. jeg får gele i knærne bare ved tanken.. :Nikke:

Hvordan kan jeg finne ut om dette kan være gjensidig, uten å ødelegge vennskapet..jeg kjenner jeg begynner å bli stressa av dette..

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan kan jeg finne ut om dette kan være gjensidig, uten å ødelegge vennskapet..

Det kan du ikke finne ut av.

Og derfor er det ikke (biologisk sett) meningen at kvinner og menn skal være såkalte kompiser.

Gjest MorAase
Skrevet

Å snakke sammen om hvordan en gjerne vil at livet skal utvikle seg, på et rent generelt nivå, vil gi mange indikasjoner på om et forhold er berettiget.

AnonymBruker
Skrevet

Møt ham! La det som skjer skje! Heldig er du :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...