Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 gleder meg...! nå er det under ei uke til den ligger i postkassa mi!!
Gjest Carmelita Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Jeg vil også ha! Harry Potter er min store favoritt!
RoadQueen Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Har lest den - på engelsk. Harry Potter er helt klart en favoritt uansett alder.
Arwen Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Jeg får den også i posten. Vil helst ha de på norsk, så har smurt meg med tålmodighet helt til nå. Gleder meg!!
Ingeborg Skrevet 4. november 2003 #5 Skrevet 4. november 2003 Dere som har ventet til den norske utgaven - dere har virkelig noe å se fram til!
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 venter på den norske... vil eie dem på norsk (vil jo at mine fremtidige barn skal kunne lese dem...) og da er det jo litt dumt å ha lest den fra før når du står der med en nykjøpt bok i hendene..
Arwen Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 venter på den norske... vil eie dem på norsk (vil jo at mine fremtidige barn skal kunne lese dem...) og da er det jo litt dumt å ha lest den fra før når du står der med en nykjøpt bok i hendene.. Akkurat derfor jeg kjøper på norsk også
Gjest Starya Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Får den i posten. Har den engelske i bokhylla allerede, men ungen må ha den på norsk.
Arwen Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Har du fått den i posten allerede? :o Hvordan har du fått til det?
Midnattsol Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Jeg får den også i posten. :D GLEDER MEG! Har alle de andre på norsk så derfor vil jeg ha resten på norsk også.
Gjest Starya Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Har du fått den i posten allerede? :o Hvordan har du fått til det? Jeg FÅR den i posten. Det er den engelske som står i hylla.
Arwen Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Jeg FÅR den i posten. Det er den engelske som står i hylla. Øynene krysser seg litt innimellom her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå