Gå til innhold

Bryllupsinvitasjoner i siste liten med dato

Ville du vurdert gått i dette bryllupet?  

15 stemmer

1. 1. Ville du vurdert gått i dette bryllupet?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan ville du tolke det at bryllupsinvitasjon kommer i en dag før frist for som en kan si i fra om det passer å komme eller ikke?

Jeg for min del så føler det som at det er i sisteliten....for å si det på den måten: "Jaja vi får be vedkommende også...så får vi se om han kommer eller ikke."

Jeg føler som at jeg er blitt til sidesatt når en sånn invitasjon kommer i sisteliten selv om det har vært kunngjort at bryllupet skulle skje om et halvt år før bryllupet.

Jeg kan fortelle at jeg er singel og har heller ikke følge så det å komme der ville blitt enda mer sidesatt. Jeg kjenner kun brudgomen.

Ville du vurdert gått i dette bryllupet?

Videoannonse
Annonse
Gjest padawan
Skrevet

jeg tror jeg ville tenkt som deg.

Skrevet

Jeg ville vel takket ja eller nei ut fra hvorvidt jeg hadde lyst og tid til å gå i bryllupet eller ei. Med såpass kort varsel (hvor lenge er det til selve bryllupet?) så kan man jo ha lagt andre planer og da er det ikke automatikk i å prioritere en innbydelse som er kommet så sent.

Har forresten vært "statist" i en bryllupsfest en gang og det ble riktig hyggelig. En medstudent skulle gifte seg, og pga. lang reisevei takket en del av hans blivende kones venner og slekt nei (hun var ikke norskfødt). Dermed ble vi medstudentene som kjente henne litt invitert i 2. pulje så og si, så hun også skulle ha en del kjente i sin egen bryllupsfest. Vi var selvsagt ikke med på middagen, men kaffe og fest var vi med på.

Det ble faktisk et av de koseligere bryllup jeg har vært i.

Skrevet

Når vi giftet oss måtte vi skjære ganske kraftig ned på listen over hvem vi ønsket å invitere som gjester.

Det var veldig mange vi ville ha, men ikke hadde råd og plass til.

Om det var et par eller en singel var totalt uinteresant i den vurderingen.

Om noen hadde meldt avbud hadde vi da invitert en av de vi aller helst ville ha der, men som vi måtte prioritere bort i første runde.

Så jeg ville sagt ja takk og kost meg ordentlig.

Husk at du er invitert fordi de vil ha deg der. :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...