origin Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hei. Er det noen som vet hvordan temperaturen og været er i New York og Los Angeles i perioden September - Desember? Er det søndagsåpent i New York og Los Angeles, tenker matbutikker og klesbutikker? Hvor mye lommepenger trenger man ca? Hva er badetemperaturen i Los Angeles i September - November, lurer også på New York? Takker for svar
Henkie Skrevet 16. april 2011 #2 Skrevet 16. april 2011 Hei. Er det noen som vet hvordan temperaturen og været er i New York og Los Angeles i perioden September - Desember? Er det søndagsåpent i New York og Los Angeles, tenker matbutikker og klesbutikker? Hvor mye lommepenger trenger man ca? Hva er badetemperaturen i Los Angeles i September - November, lurer også på New York? Takker for svar LA har bedre temperatur og mindre nedbør enn NewYork i den perioden. Gjennomsnitt iflg reiseplaneten.no
MissStiles Skrevet 16. april 2011 #3 Skrevet 16. april 2011 Jeg var i New York i oktober for et par år siden. Det var fint vær og sol, men det blåste veldig mye. Så jeg synes det var litt kaldt. Så jeg ville hatt på meg en tykkere jakke + ha votter/skjerf. Av lommepenger ville jeg tatt med ca 5000-10 000kr. Butikkene har åpent på søndager men åpner bare litt senere enn vanlig.
origin Skrevet 16. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 16. april 2011 Jeg var i New York i oktober for et par år siden. Det var fint vær og sol, men det blåste veldig mye. Så jeg synes det var litt kaldt. Så jeg ville hatt på meg en tykkere jakke + ha votter/skjerf. Av lommepenger ville jeg tatt med ca 5000-10 000kr. Butikkene har åpent på søndager men åpner bare litt senere enn vanlig. ok. Når ca åpner de?
Gjest Tjoms Skrevet 16. april 2011 #5 Skrevet 16. april 2011 L.A har behagelig sommertemperaturer i november (kan dog være litt variabelt med mer regn, og kveldene er mer kjølig), men vannet er ikke kjempevarmt. Butikkene åpner vel kl 9-10 om morgenen, ihvertfall gjorde de det i San Diego.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå