Gå til innhold

Hvordan vise interesse?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei!

Finnes det noen der ute som har litt erfaring i hvordan vi betatte kvinner skal få kontakt med drømmemannen...eller ihvertfall finne ut om det er noe håp?

Jeg kjenner en mann, vi har veldig god kjemi når vi snakkes, flørter litt og har en god tone.

Har egentlig sett bare på han som en god kamerat fordi han hadde dame, men kjente likevel at hjertet banket litt fortere når jeg så han.

Vi har hverandres tlf nr og har chattet litt på fb.

Han er nylig blitt singel, så nå er det egentlig ikke noe som holder igjen,og tankene mine handler nesten bare om han fortiden..

Men...så vet jeg da ikke om hvordan jeg kan vite om denne interessen kan være gjensidig..å klart, jeg kunne spurt selv, men det tørr jeg faktisk ikke, for jeg vil ikke miste vennskapet heller..

Hvilke tegn kan jeg se etter, evt gi.. og hvor lenge skal jeg "vente" da han tross alt er nettopp har brutt ut av et ganske langvarig forhold..

Jeg vil ikke være respektløs heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest LonelyAngel

Jeg tror kanskje jeg ville tatt det litt rolig. Ta litt intativ til å prate med han på FB ol. Spør hvordan han har det, og vær interessert i å prate:) du merker vel fort om han er interessert tilbake :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Støtter den som blir skrevet over der. Hvis du føler det er god kjemi kan jo du faktisk ta inisativ til å spørre han ut og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

-TS- her..

Hmmm...det rare er at nå virker ting så vanskelig...

Jeg overanalyserer nok alt...

Hvis jeg poster noe på fb, så liker han det..okei, det gjør jo flere andre også..

ikveld var han ikke logget på fb chat når jeg logget på, men jeg trykte liker på noe han hadde postet(det var flere timer siden han postet det) å et par sekunder senere likte han det samme og var pålogget på chatten..

Jeg ventet noen minutter før jeg tok initiativet til å snakke litt på chatten og det gikk da helt greit,men jeg fant liksom ikke ordene så lett som før..samtalen varte også litt mindre enn tidligere, for jeg viste rett å slett ikke hva jeg skulle svare, alt ble så "fjortis"

Så jeg tenker...han kan ha vært pålogget,men logget av chatten, og får beskjed om "min" liker, så han liker det samme og logger seg på..?

Kan det ha vært et hint fra han, men at han ikke turde å starte chatten først..?

Før har alt vært så greitt,men etter han ble singel, ble alt så...rart.

Høres dette på bærtur ut..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Så jeg tenker...han kan ha vært pålogget,men logget av chatten, og får beskjed om "min" liker, så han liker det samme og logger seg på..?

Kan det ha vært et hint fra han, men at han ikke turde å starte chatten først..?

Før har alt vært så greitt,men etter han ble singel, ble alt så...rart.

Høres dette på bærtur ut..?

Jeg tror nok det er meget sannsynlig som du skisserer at han fikk opp notification på at du likte, og deretter logget seg på...

At ting gikk lettere når han hadde dame er ikke så rart, da var det jo "ufarlig. Nå strømmer nok nervøsiteten på ;)

Spør han forsiktig om han vil finne på noe en dag du :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja for nå kjenner jeg ikke nervøsiteten bobler i meg..jeg har ikke vært så lenge på "markedet" selv, og aldri tatt initiativet til noe selv tidligere...

Jeg kan nok sikkert spørrE om å treffes, men først må jeg være sikker på at han tenker kun vennskap eller mer...hvordan finner jeg så da ut om dette..?

Det holder liksom ikke bare å ta "tegn fra fb"..

Han har spurt tidligere om vi skule treffes senere, og det har jeg sagt at vi kunne gjøre, men det kommer da ingen oppfølgingsspørsmål om tid og sted...

-TS-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest hogwash

Han har spurt tidligere om vi skule treffes senere, og det har jeg sagt at vi kunne gjøre, men det kommer da ingen oppfølgingsspørsmål om tid og sted...

"Kvinn deg opp" og spør; "Når ville du treffes da?"

Den som intet våger blir stående igjen med skjegget i postkassa (eller noe sånt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mmmm tenker det samme, men kvinneligheten svikter...

Lettere om han hadde funnet manndommen sin..liksom lettere det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Gjest LonelyAngel

Jeg fatter ikke at det skal være så vanskelig :) Jeg ville ikke spørt han rett ut enda, men prat med han i ny og ne når han er pålogget. Du kan f.eks spørre han om han har en film å anbefale, for du fikk lyst å se film i kveld eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...