Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Litt pinlig å komme med, men samme hvordan jeg prøver og gjør får jeg ikke til å ri ( cowgirlstilling)

Jeg har lyst å vise kjæresten hva jeg kan og er god for, og at jeg gjerne tar lett styringen og kjører han til han kommer.

Problemet er at jeg får det ikke til. Det ender alltid med at han må hjelpe til for å få et raskere tempo på det og han blir sliten, men ikke jeg. Det er kjempeflaut.

Hva kan jeg gjøre for å bedre dette. Betyr det at cowgirl- stillingen ikke er min greie??

Jeg har også lurt på om det er STOR forskjell for gutten om en "gnikker" fram og tilbake i forhold til å reise seg opp og ned.

Skal vi jenter gjøre alt dette på en gang, er det jo vanskelig å nyte noe selv..

Trenger tips, please....

Videoannonse
Annonse
Gjest Katten.
Skrevet

Vil bare si at jeg får mest nytelse av fram og tilbake, kontra opp og ned. Det er dog få jenter som mestrer den (noe jeg finner merkelig, da det er bare å bevege hoftene fram og tilbake).

Uansett, for å vite hva kjæresten din liker: prat med ham. Spør om han foretrekker opp og ned, eller gnikkingen.

Skrevet

jeg trodde at det stort sett var på film opp-og-ned forekom - forstår ikke helt det med hoppingen. Selv foretrekker jeg m/partner som katten sier - frem-og-tilbake og/eller sitte på huk opp-og-ned om du har styrke i beina, kan bli tung i lengden den der.

AnonymBruker
Skrevet

jeg lurer på det samme.. Flau jente..

Skrevet

høhø

jeg klarer ikke annet enn "frem og tilbake" bevegelsen med samboer, så jeg holder meg til det.

Om han vil ha "opp og ned" så får jeg heller sitte litt hevet og han får jokke "opp og ned"-bevegelsen selv :gjeiper:

Skrevet

Du burde definitivt prøve å ri ham på huk! Ellers kan du prøve å lene deg over ham og bare bevege hofta opp og ned mens du på en måte ligger på brystet hans. Vanskelig å forklare, men det er en fulltreffer her i gården.

Det aller beste du kan gjøre er jo å spørre ham, men om du ikke tør kan du jo prøve deg litt frem med forskjellige triks først. Du ser det fort på kroppsspråket om det slår an eller ikke. Gjør det ikke det, og det ikke funker helt for deg heller, er det uungåelig å snakke om det! Da kan dere jo hjelpe hverandre til å få det til å gli bedre, en vinn-vinn situasjon. Lykke til! ;)

• 3 måneder senere...
Skrevet

Du bør prøve å ri ham på huk , ja! Du blir mer sliten, men det er mye lettere å få opp tempoet, hvis det er et problem for deg. Og jeg kan nesten garantere at han synes det er godt!

Skrevet

Jeg liker variasjon jeg da. Opp og ned, frem og tilbake. Det er egentlig ganske så få kvinner som mestrer dette, men det er jo et stort pluss at man i det hele tatt forsøker. Jeg nesten det er best når dama kjører et sololøp i den stillingen. Hvor hun tenker på seg selv og sin egen orgasme, i stedet for å tenke på meg hele tiden, og bekymrre seg om hun gjør det rett eller ikke. Og det å ta på deg selv, blir ALDRI feil... ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg liker variasjon jeg da. Opp og ned, frem og tilbake. Det er egentlig ganske så få kvinner som mestrer dette, men det er jo et stort pluss at man i det hele tatt forsøker. Jeg nesten det er best når dama kjører et sololøp i den stillingen. Hvor hun tenker på seg selv og sin egen orgasme, i stedet for å tenke på meg hele tiden, og bekymrre seg om hun gjør det rett eller ikke. Og det å ta på deg selv, blir ALDRI feil... ;)

Hvorfor skal jenta ta på seg selv?

Tar du på deg selv?

Skrevet

Hvorfor skal jenta ta på seg selv?

Tar du på deg selv?

Hvem gjør da vel ikke det??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...