fuerza Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 For morro skyld så sjekket jeg ut jobbannonser fra finn.no. Og jaggu så fant jeg noe som kunne se interessant ut, noe jeg kunne tenkt meg å søke på. MEN, jeg er nyansatt i en annen jobb gjennom vikarbyrå, startet i mars og trives veldig godt. Kunne gjerne jobbet der en stund, og sa også på intervjuet at jeg hadde planer om å bli værende. Ettersom at jeg trives så godt i min nårværende jobb er jeg redd for å bytte jobb, og dermed angre på at jeg sa opp nåværende jobb. På den andre siden så ser jeg ingen lang fremtid i nåværende jobb, det er ofte en typisk studentjobb.. Jeg jobber 90% og vil ha 100. Jeg kunne også tenkt meg litt mer lønn. Vet ikke hva lønnen i den nye interessante jobben er. Ble litt rotetet dette. virker det useriøst av meg å si opp min nåværende jobb etter bare 2 mnd? Jeg trives jo, så er så redd for å angre.. Den nye jobben er mer kontor og mindre praktisk, og er dermed redd for at jeg kommer til å kjede meg. Men lønnen er kanskje ok.
sofie777 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 For det første må du jo komme på intervju og for det andre må du få jobben. Jeg vil råde deg til å søke på jobben og gjøre deg flid med det, og så kan du bestemme deg om du blir innkalt til intervju. Jeg kan love deg at kontorjobber har veldig mange søkere (søker slikt selv) og det er ikke lett bare å komme for en prat. Da er det sikrere å være i en jobb til du er sikker på at jobben er din. Er i nesten samme posisjon selv. Er i en "dead-end"-jobb og driver og søker på nye. Jeg har vært i jobben i 5 år og tjener i grunnen ganske bra, men uten utfordringer er ikke dette et blivende sted. Har søkt på jobber i et halvt år, men tar det med ro fordi jeg vet at de jobbene jeg søker på, er det mange andre også som vil ha. (Har hørt mellom 50 og 200 søkere litt avhengig av jobb.) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå