Gå til innhold

Plutselig følelser...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har væer singel en stund nå, og helt ut av intet tror jeg jaggu jeg har fått følelser for en kompis av meg som jeg har kjent i mange år!! :rodmer: Energien er på topp og livet er hærlig!!! :fnise:

Ønsker dere alle en fortreffelig helg!!!! :danse:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har vært singel en stund nå, og helt ut av intet tror jeg jaggu jeg har fått følelser for en kompis av meg som jeg har kjent i mange år!! :rodmer: Energien er på topp og livet er hærlig!!! :fnise:

Ønsker dere alle en fortreffelig helg!!!! :danse:

Skrevet
:fnise: Samme her. Kjent han i 7 år, og han er genuint interessert i meg også. :nigo:
  • Liker 1
Skrevet

Gode eksempler på hvorfor dama ikke skal ha såkalte mannlige kompiser.

Skrevet

:roll:

Kvinner og menn burde leve segregert.

Best å få foreldrene til å ordne med den ekteskap. Hvis man blir kjent med folk på egen hånd kommer man jo garantert til å være utro.

Skrevet

:roll:

Kvinner og menn burde leve segregert.

Best å få foreldrene til å ordne med den ekteskap. Hvis man blir kjent med folk på egen hånd kommer man jo garantert til å være utro.

Man er i hvertfall ikke utro når man ikke har muligheten til det.

AnonymBruker
Skrevet

Strålende helg! :klemmer:

Skrevet

Man er i hvertfall ikke utro når man ikke har muligheten til det.

Nå er det sånn at mennesker er utstyrt med fri vilje, og noen kommer til å finne en måte å bedra på uansett. Det hindres ikke av overkontroll. Vis heller partneren din respekt, det kommer nok bedre ting ut av det.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du synes det er så tabu å ha venner av motsatt kjønn. Selv har jeg mange. Trives mye bedre sammen med menn, siden damer på min alder lager så mye drama.

Jeg vet du tenker at vennskap alltid fører til noe mer, for det har du vist flere ganger. Men du tar så feil! Det er mange tilfeller hvor en mann og en dame er gode venner og intet mer. Og at det forblir sånn.

Skrevet

Nå er det sånn at mennesker er utstyrt med fri vilje, og noen kommer til å finne en måte å bedra på uansett. Det hindres ikke av overkontroll. Vis heller partneren din respekt, det kommer nok bedre ting ut av det.

Jeg viser henne respekt ved å ikke ha venninner.

Og hun viser meg respekt ved å ikke ha mannlige venner.

Helt rettferdig.

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor du synes det er så tabu å ha venner av motsatt kjønn. Selv har jeg mange. Trives mye bedre sammen med menn, siden damer på min alder lager så mye drama.

Jeg vet du tenker at vennskap alltid fører til noe mer, for det har du vist flere ganger. Men du tar så feil! Det er mange tilfeller hvor en mann og en dame er gode venner og intet mer. Og at det forblir sånn.

Problemet er at dette innebærer en helt unødvendig risiko.

Som det ikke er verdt å ta.

Skrevet

Problemet er at dette innebærer en helt unødvendig risiko.

Som det ikke er verdt å ta.

Jeg ser ikke helt risikoen du prater om. Er jo ikke akkurat tiltrukket av vennene mine, så igjen ser jeg ikke problemet.

Skrevet

:fnise: Samme her. Kjent han i 7 år, og han er genuint interessert i meg også. :nigo:

Jeg ser ikke helt risikoen du prater om. Er jo ikke akkurat tiltrukket av vennene mine, så igjen ser jeg ikke problemet.

Du glemmer jaggu fort gitt ;) hehe

Skrevet

Ja, wow. 1 gutt som jeg alltid har hatt et øye for. ;)

Skrevet

Ja, wow. 1 gutt som jeg alltid har hatt et øye for. ;)

Ja, og dermed har du bevist min påstand for meg :smoke:

Skrevet

Fordi det var ett unntak betyr ikke at jeg kommer til å pule rundt på alle de andre mens jeg er i dette forholdet. ;)

Skrevet

Fordi det var ett unntak betyr ikke at jeg kommer til å pule rundt på alle de andre mens jeg er i dette forholdet. ;)

Mye mulig, men problemet er altså at det ikke trengs mer enn ETT unntak.

Skrevet

Joda, så lenge unntaket har stått der siden vi møttes. Og selvom han hadde dame når vi møttes, så har jeg likevel klart å holde meg unna i disse 7 årene.

Folk er forskjellige, Steinar. Du må nesten bare godta at noen folk kan faktisk være venn med det motsatt kjønn uten at det skal by på problemer.

Nå, nok om dette. Det er OT, skulle du føle for å diskutere mer kan du ta det på PM så vi ikke okkuperer tråden.

TS: Du må kose deg masse, herlig å være forelsket! :rodmer:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...