Gå til innhold

Bedt på middag på tredje daten

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er mulig jeg er mer forsiktig og tregere enn mange andre jenter, men har vært ute med en fyr et par ganger nå og nå spurte han om jeg ikke ville komme på middag hjemme hos han. Jeg svarte nei, og sa jeg ikke hadde tid hehe. Men jeg føler meg virkelig ikke komfortabel med det. Han er en bra fyr, men han er også den første jeg dater etter at det ble slutt med eksen for 1,5 mnd siden.. Og det føles litt merkelig å gå ut med noen andre, men vil jo liksom ut å møte nye gutter..

Er det bare jeg som er treig, eller er det andre som er enig med meg i at det er litt for tidlig? Vi har ikke pratet så veldig mye sammen de to gangene vi har møtt hverandre, ene gangen var kino bare. Men uansett kommer jeg aldri til å gjøre noe jeg ikke føler meg komfortabel med, men tar også veldig lang tid før jeg føler meg trygg på folk og da :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvordan skal du bli kjent med han og trygg på han hvis du ikke tør å treffe han? Er ikke alle gutter som inviterer på middag, jeg hadde helt klart takket ja. Men er du ikke over eksen, så er det riktig å si nei.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var invitert på middag som førstedate og jeg er sammen med mannen fem år etterpå. :) Jeg syntes det var en veldig hyggelig date og egentlig ganske mye mindre skummel enn klassiske dinner & a movie ute blant folk.

Skrevet

Lucky you!

Høres ut som en fanatstisk måte å bli bedre kjent på :) Middag innebærer jo ikke at du må overnatte..!

Jeg ønsket min date ba meg på middag hjemme :gjeiper:

Gjest Fikira
Skrevet

Hvis det føles for tidlig, så er det for tidlig.

Du gjør det du føler er best for deg =D

• Liker 1
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Hadde syntes det var koselig jeg :) Men virker ikke som du er over eksen din. Så da er du kanskje ikke såå interessert eller?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde sagt ja, ellers er sjansen for å bli bedre kjent liten. Derimot ville jeg takket nei hvis du ikke var over eksen, hvilket det ikke virker som for meg at du er.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Jeg ble invitert på middag hjem til kjæresten min på andre date. Og jeg angrer absolutt ikke! :D

Så er du over eksen din og føler at dette er en du vil bli kjent med sier jeg bare: Go for it! :)

Skrevet (endret)

Sjekk om han er oppført med kannibalisme som hobby på "facer'n", da burde du tenke deg om!

Endret av Inx
Skrevet

Å dra hjem til noen på tredje daten på middag, synes jeg ikke er for tidlig. Men det høres ikke ut som du er heeelt klar for nytt forhold..?

Jeg inviterte samboeren min hjem på middag på vår tredje date. De to foregående datene var ekstremt vellykket, vi pratet i 7-8 timer. Men var litt redd for å havne i "vennefella" og bestemte meg for å gjøre noe med det. Så han kom på fredagskvelden og dro hjem søndagskvelden. :-D

Til neste år skal vi gifte oss. :-)))))

Skrevet

Jeg ble invitert hjem på middag på andre date, og vi har vel egentlig vært kjærester helt siden den gangen.. så jeg angrer ikke i alle fall!

AnonymBruker
Skrevet

I datingverdenen i Oslo er det i hvert fall nesten mer normalt enn unormalt at tredje daten er en "middag hjemme hos"-date der det er halvveis forventet at det skal bli sex dersom kvelden går bra.

Greit å testkjøre varene før man bruker mere tid på hverandre.

Skrevet

3. date? Kjenner du ham fra andre treff? Jeg ville nok ikke gått hjem til en mann jeg kun har truffet 2 ganger før, .... men det kommer jo helt an på hvordan dere kjenner hverandre!

Skrevet

I datingverdenen i Oslo er det i hvert fall nesten mer normalt enn unormalt at tredje daten er en "middag hjemme hos"-date der det er halvveis forventet at det skal bli sex dersom kvelden går bra.

Greit å testkjøre varene før man bruker mere tid på hverandre.

Måten du fremstiller dette på høres bare helt for jævli ut.

Bare så du vet det.

• Liker 1
Skrevet

Bare så du vet det.

ang:

Sit.: "I datingverdenen i Oslo er det i hvert fall nesten mer normalt enn unormalt at tredje daten er en "middag hjemme hos"-date der det er halvveis forventet at det skal bli sex dersom kvelden går bra.

Greit å testkjøre varene før man bruker mere tid på hverandre."

Må si meg enig med "Steinar40"; Denne fremstillingen var vel ytterst merkelig, enten det gjelder "datingverdenen i Oslo" eller andre steder. Må påpeke at jeg er fullstendig uerfaren i "datingverden i Oslo", men det som over ble nevnt er vel en meget stigmatiserende tanke om mennesker som møtes i Oslo? Amerikanisert? 3. date betyr fysisk samkvem? Kanskje i "Sex og singelliv"? Men ikke i mitt liv! Og heller ikke vanlig standatd på kontinentet (er utlending). Mann og kvinne må da flørte mye mer enn tre treff - og at sex skal ligge i kortene på 3. date har jeg aldri hørt om (bortsett i fra amerikanske fjernsynsungdomsserier). Håper jeg ikke fornermer noen med dette - vi kommer fra ulike verdener bare :-)

Skrevet

Bare så du vet det.

ang:

Sit.: "I datingverdenen i Oslo er det i hvert fall nesten mer normalt enn unormalt at tredje daten er en "middag hjemme hos"-date der det er halvveis forventet at det skal bli sex dersom kvelden går bra.

Greit å testkjøre varene før man bruker mere tid på hverandre."

Må si meg enig med "Steinar40"; Denne fremstillingen var vel ytterst merkelig, enten det gjelder "datingverdenen i Oslo" eller andre steder. Må påpeke at jeg er fullstendig uerfaren i "datingverden i Oslo", men det som over ble nevnt er vel en meget stigmatiserende tanke om mennesker som møtes i Oslo? Amerikanisert? 3. date betyr fysisk samkvem? Kanskje i "Sex og singelliv"? Men ikke i mitt liv! Og heller ikke vanlig standatd på kontinentet (er utlending). Mann og kvinne må da flørte mye mer enn tre treff - og at sex skal ligge i kortene på 3. date har jeg aldri hørt om (bortsett i fra amerikanske fjernsynsungdomsserier). Håper jeg ikke fornermer noen med dette - vi kommer fra ulike verdener bare :-)

Skrevet

Det jeg ikke skjønner er hvorfor man i det hele tatt BEGYNNER å date når man enda ikke er over eksen. Det er liksom alle gutters drøm - The Rebound Guy.... :roll:

AnonymBruker
Skrevet

Du og jeg lever i samme verden :)

Kunne godt ha blitt med en mann hjem på tredje daten om jeg stolte på ham (og ellers ville jeg vel ikke datet ham), men det ville ikke vært i tankene mine at det skulle innebære noe fysisk så tidlig i forholdet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...