Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Uæææh!!! :o

Jeg har gledet meg sånn og nå begynner jeg å bli redd dette sklir langsomt ut i ingenting. The Matrix var jo suveren, men Reloaded var temmelig skuffende... Blir dette enda verre???? :(

Fler som begynner å få kalde føtter?

Suz

Videoannonse
Annonse
Gjest Carmelita
Skrevet

Synes alltid det er sånn med oppfølgere! Den første er bra, den neste er ikke så bra/litt teit og den tredje er elendig! Må likevel se Matrix når den kommer! :kgblunk:

Skrevet

Ja jeg må jo se den jeg og.... Klarer ikke la det være :ler:

Skrevet

Synes Reloaded var helt topp jeg! Og gleder meg villt til fredag - da skal jeg se tre'ern!

Den fikk terningkast 4 av Brita på TV2/Dagsavisen, og hun pleier ikke være nådig i sine anmeldelser.

Skrevet

Tre og fire har den fått og jeg sikter mer til hva som blir skrevet enn de faktiske terningkastene - som de fleste sier er for effektene og teknikken...

Storyen er pompøs, mageplask, stillestående figurer, innfrir ikke...osv, sov... Det er igrunnen slakt ja... :roll:

Skrevet

eneren er jo råbra da

toern var en liten nedtur.

vansklig å lage en god oppfølger til eneren da

men forventer at treern er noe bedre enn toeren

Skrevet

Syns begge to var veldig bra!

Og er det en ting jeg har lært meg å IKKE bry meg om, så er det hva kritikerne sier! Både i negativ og positiv retning!

Skrevet

Vel - eg for min del har bestemt meg for å nyta filmen, ikkje lata andre få leggja føringar på om eg skal lika han eller ikkje :-)

Klart det alltid er eitt eller anna ein kan setja fingen på, men det er ikkje derfor eg ser filmar - og derfor kan eg kosa meg med slikt som vert slakta i aviser.

Bortsett frå det sette eg stor pris på både einaren ot toaren, så eg reknar med trearen skal bli fin òg.

Skrevet

Jeg skal også se den, tross noen mindre bra anmeldelser!

Gjest Hilde K S
Skrevet

Jeg er min egen filmanmelder, så jeg må se den før jeg gir karakter !

Gjest Hulderjenta
Skrevet
Jeg er min egen filmanmelder' date=' så jeg må se den før jeg gir karakter ![/quote']

:enig: Gleder meg til filmen jeg, og gjør som Hilde KS: venter med å bedømme den til jeg har sett den selv. Kan ikke forhåndsdømme - verken på godt eller vondt!

Skrevet
Jeg er min egen filmanmelder, så jeg må se den før jeg gir karakter !

Da venter jeg på din anmeldelse... :D

Suz :ler:

Skrevet

Jeg har sett at den har fått et par firere, det kan vel ikke kalles slakt? :) I Dagsavisen stod det bl.a. at den er bedre enn toern, og jeg likte Reloaded jeg, så jeg gleder meg stort til Revolutions på søndag. :D

Gjest Hilde K S
Skrevet

Du har nok fått sett den lenge før meg Suz !

Jeg skulle se Reloaded også med det samme den kom men endte opp med å se den da jeg kunne kjøpe den på dvd....

Skrevet

Nå har jeg sett den. Er enig med anmelderne som gir terning 4. Fantastiske effekter, men historien gir ikke den oppklaringen jeg hadde håpet på. Og jeg synes det er feigt at de setter døra på klem for en fjerde film (ikke dermed sagt at det kommer en, men slutten gir åpninger) - da forsvinner liksom det visjonære fra den første filmen.

Skrevet

Nettopp kommet tilbake fra filmen...

2/3 av filmen var så UTROLIG ELENDIG at jeg var like ved å gå mange ganger..

Den siste 1/3 var ganske stilig, Ringenes Herre-aktig krigsfilm, og den biten likte jeg jo..

Så terningkast 5 til krigsbiten, og en dårlig 2er til resten..

Har du ikke sett mer enn eneren: ikke se de to neste, de ødelegger hele historien for deg..

Skrevet
Nettopp kommet tilbake fra filmen...

2/3 av filmen var så UTROLIG ELENDIG at jeg var like ved å gå mange ganger..

Den siste 1/3 var ganske stilig, Ringenes Herre-aktig krigsfilm, og den biten likte jeg jo..

Så terningkast 5 til krigsbiten, og en dårlig 2er til resten..

Har du ikke sett mer enn eneren: ikke se de to neste, de ødelegger hele historien for deg..

ja enig

kunne godt holdt med en film!

veldig kule effekter men også veldig dårlig historie..

vil gi den en treer

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...