Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen it studier som setter fokus på og lære lettere ting på pc som og lage nettside og slik. Er utdannet innenfor lederskap og økonomi og skulle gjerne vært flinkere på pc.

Kurs er kanskje mer aktuelt men vil gjerne ha tips både til både studier og kurser:)

Sammordna opptak har kanskje noe

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Samordna opptak har kanskje noe?

Skulle det stå :geipe

( Er litt rask for mine trege taster. Hadde virkelig trengt og lære mer om pc med andre ord :) )

Takker på forhånd

AnonymBruker
Skrevet

Kaller du å lage nettside for lette ting på pc? Jeg tror nettopp jeg døde litt.. I såfall finnes det ekstremt mange tilbud, på de fleste høgskoler og universiteter og også mange privatskoler. Mediefag, visuell kommunikasjon osv. Hva er det egentlig du vil lære? Nettsider lærer du å lage på blant annet grafisk design. Skal du lære excel og sånn bør du gå økonomi. Trenger du enda mer grunnleggende opplæring bør du høre med voksenopplæringen. Vil du ikke det, men syns høyere utdanning er for vanskelig, bør du ta kurs eller kjøpe deg bøker og lese på egenhånd.

Skrevet

Å lage nettsider er ikke lett, med mindre du bruker såkalte "website builders" på internett. Søk litt rundt, men du må belage deg på å sette deg inn i disse verktøyene selv, siden ingen seriøs utdanning lærer studentene sine å bygge nettsider på den måten. Alternativet må vel eventuelt være å søke litt på nybegynnerkurs og sånn i nærområdet?

Folk som arbeider profesjonelt med nettsider må ikke bare kunne design, men også om ting som brukervennlighet, internettstandarder og teknologi, koding osv. Det er en hel bachelorutdannelse, det :) Minst. Og det forutsetter selvfølgelig at du har en viss interesse for det i utgangspunktet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...