Gå til innhold

Medlem av VG vektklubb eller vet svaret på dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! lurer på om noen kan svare meg på dette, om hvor mange kcal en forbrenner på spinning? hadde konto på vektklbben før, men ikke nå lenger, og kan derfor ikke selv sjekke!:)

Hvor mye forbrenner en på lav, middels og høyt tempo? håper noen kan svare meg på dette! ha en fin helg alle sammen:)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan sjekke på vektklubben.no

Vektklubb.no er ikke gratis og er VG`s, vektklubben.no er Grete Roedes og er gratis.

hvis du registrerer deg med vekt og høyde så får du samme type tall der og =)

Skrevet

Hei! lurer på om noen kan svare meg på dette, om hvor mange kcal en forbrenner på spinning? hadde konto på vektklbben før, men ikke nå lenger, og kan derfor ikke selv sjekke!:)

Hvor mye forbrenner en på lav, middels og høyt tempo? håper noen kan svare meg på dette! ha en fin helg alle sammen:)

Det er ikke tempo som er det avgjørende for hvor mye energi du bruker, men intensitet. Du kan godt sitte med relativt høyt tempo og lite motstand og dermed ha lav intensitet.

Det er dessuten umulig å si for noen som ikke vet noe mer om type time, intensitet, din høyde/vekt/alder å si noe om hvor mye energi du bruker.

Men dersom det er en sykkeltime som varer 60 min, burde du bruke mellom 400-600kcal, alt avhengig av hvor hardt du jobber, og ditt utgangspunkt. Men som sagt, det er mulig å bruke både mer og mindre, dersom du jobber hardt eller bare sitter og padler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...