sweet miss blue Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hvordan går man frem for å bli luksusprostituert? Altså første steget på vegen. Møter man opp på et spesielt utested, er det en nettside eller hva? Takker varmt for alle tips og råd! -Fattig student
Dubbedingsen Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hvordan går man frem for å bli luksusprostituert? Altså første steget på vegen. Møter man opp på et spesielt utested, er det en nettside eller hva? Takker varmt for alle tips og råd! -Fattig student Finn deg heller en vaskejobb/butikk i helgene eller noe. 1
Larsern Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 (endret) Tipper en god del karisma og sexappeal kommer inn i bildet her, hvordan du får det aner jeg ikke. Jeg kjenner ihvertfall igjen det når jeg ser det. EDIT: Sats på vaskejobb/butikk. Endret 15. april 2011 av Larsern 1
Larsern Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Dagbladet Men likevel, et lite tips på veien: Husk å forsikre deg i tilfellet uhellet er ute. (F.eks at noen banker deg og stikker med 100 000,-). Ja, og husk å betal skatt på pengene, selv om du kanskje oppbevarer alt i kontanter, ellers har du ikke krav på erstatning. Forresten kan du jo plukke opp noen tips bare ved å se på bildet. Falske pupper, falske negler og falskt hår, selvbruning(?) og en snerten topp, og du er klar for å ta i mot besøk .
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Du må ikke høre på de to ovenfor. Du må jobbe i et år eller to som vaskehjelp for å tjene like mye som en luksusprostituert gjør i måneden. Dessuten ødelegger man ryggen med å vaske. Det finnes ikke noe bestemt sted du må møte. Du bør satse på utesteder/barer/hoteller som har litt klasse. Etter hvert som du blir etablert kan du ha faste kunder. Lykke til 1
Larsern Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Du må ikke høre på de to ovenfor. Du må jobbe i et år eller to som vaskehjelp for å tjene like mye som en luksusprostituert gjør i måneden. Dessuten ødelegger man ryggen med å vaske. Det finnes ikke noe bestemt sted du må møte. Du bør satse på utesteder/barer/hoteller som har litt klasse. Etter hvert som du blir etablert kan du ha faste kunder. Lykke til Jaja, jeg kan sikkert ikke argumentere mot det du sier, men man bør vel fortsatt skatte av inntektene og forsikre seg?
Inx Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Det letteste tror jeg vil være å finne frem til noen av disse sex/sugardaddy sidene og lage en slags annonse der. Da vil du også kunne sile kundene noe. Videre bør du treffe ham første gang på et offentlig sted først... Om du kan bør du også si i fra hvor og hvem du skal ut med til en venn Og du bør si nei om det er noen som faktisk byr deg i mot, jeg tror det er vanskelig å være prostituert om du ikke finner noe du liker ved personene du har sex med.
Inx Skrevet 15. april 2011 #8 Skrevet 15. april 2011 Jaja, jeg kan sikkert ikke argumentere mot det du sier, men man bør vel fortsatt skatte av inntektene og forsikre seg? Skattetaten ønsker ikke å ha et forhold til prostituerte, de får ikke lov til å bli selvstendig næringsdrivende. Forsikring vil også være umulig å skaffe seg... De aller fleste gateprostituerte har blitt ranet/banket osv. Det er mange kriminelle i Oslo som går spesifikt etter dem ettersom de gjerne har noen tusen på seg og de anmelder aldri (etter at sex-kjøpsloven kom).
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #9 Skrevet 15. april 2011 De aller fleste gateprostituerte har blitt ranet/banket osv. Det er mange kriminelle i Oslo som går spesifikt etter dem ettersom de gjerne har noen tusen på seg og de anmelder aldri (etter at sex-kjøpsloven kom). TS skal jo ikke trekke på gata. Hun bør satse på gentlemen
Inx Skrevet 15. april 2011 #10 Skrevet 15. april 2011 TS skal jo ikke trekke på gata. Hun bør satse på gentlemen Ja, det var ikke meningen å hentyde at TS skulle gjøre det. Poenget var å fortelle noe om hverdagen for prostituerte på gata spesielt etter at sex-kjøpsloven trådde i kraft - ettersom politiet nå er en fiende
SmallTalk Skrevet 15. april 2011 #11 Skrevet 15. april 2011 TS skal jo ikke trekke på gata. Hun bør satse på gentlemen For det tror du at alle som kjøper sex av luksushorer er? Det er ganske mange luksushorer som har blitt banket opp, ranet og voldtatt av kundene sine, så at alle horekundene på innemarkedet er "gentlemen" er tull. 5
Inx Skrevet 15. april 2011 #12 Skrevet 15. april 2011 For det tror du at alle som kjøper sex av luksushorer er? Det er ganske mange luksushorer som har blitt banket opp, ranet og voldtatt av kundene sine, så at alle horekundene på innemarkedet er "gentlemen" er tull. Det jeg har lest om kundene i Norge fra de prostituerte er at de gjennomgående er OK, de betaler som de skal og behandler de prostituerte bra. Problemet er stort sett utenlandske kriminelle som raner og banker dem - så vidt jeg har hørt da.
Timseh Skrevet 15. april 2011 #13 Skrevet 15. april 2011 (endret) De jeg kjenner som er luksusprostituert begynte på internett. Vet ikke hvordan de gikk frem, men etter hvert som de fikk kunder (de tjener ganske bra i mnd. I blant gir de "bare" massasje naken, men de gjør ikke noe mer seksuelt enn det.) så hadde noen av disse kundene både venner og bekjente (etc) som de fikk som kunder. Vil dog ikke anbefale noen dette yrket. Edit: Dersom du vil bli dette bør du forklare dine grenser til kundene dine og ikke gjøre noe du absolutt ikke vil. Du kan bli ødelagt mentalt for livet og mulig aldri klare å ha et normalt forhold til det motsatte/samme(aner ikke om du er hetero- eller homofil) kjønn, så tenk GODT og NØYE igjennom dette. Endret 15. april 2011 av HenLu
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #14 Skrevet 15. april 2011 Det viktigste må være å holde seg langt unna Sverre Goldenheim "Jeg skal ha ræv jeg"
Larsern Skrevet 15. april 2011 #15 Skrevet 15. april 2011 Skattetaten ønsker ikke å ha et forhold til prostituerte, de får ikke lov til å bli selvstendig næringsdrivende. Forsikring vil også være umulig å skaffe seg... De aller fleste gateprostituerte har blitt ranet/banket osv. Det er mange kriminelle i Oslo som går spesifikt etter dem ettersom de gjerne har noen tusen på seg og de anmelder aldri (etter at sex-kjøpsloven kom). Virkelig? Jeg vet at det ikke er ulovlig å selge seg (en idiotisk regel etter min mening så lenge det er forbudt å kjøpe), men at de ikke får registrere seg som selvstendig næringsdrivende, oppgi "kroppspleie & naturaliaytelser" eller noe slikt, det visste jeg ikke. Forsikring får de selvsagt lov til å anskaffe seg, men erstatning for penger de tjent svart får de altså ikke. Det gjelder alle yrker.
Larsern Skrevet 15. april 2011 #16 Skrevet 15. april 2011 For det tror du at alle som kjøper sex av luksushorer er? Det er ganske mange luksushorer som har blitt banket opp, ranet og voldtatt av kundene sine, så at alle horekundene på innemarkedet er "gentlemen" er tull. Da er de vel pr. definisjon ikke luksusprostituerte? Det vitner isåfall om uproffesjonalitet dersom de ikke har kontroll over virksomheten. Mulig jeg tar feil
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #17 Skrevet 15. april 2011 Hvordan går man frem for å bli luksusprostituert? Altså første steget på vegen. Møter man opp på et spesielt utested, er det en nettside eller hva? Takker varmt for alle tips og råd! -Fattig student det finnes ikke et snev av luxus i den jobben der
Inx Skrevet 15. april 2011 #18 Skrevet 15. april 2011 Virkelig? Jeg vet at det ikke er ulovlig å selge seg (en idiotisk regel etter min mening så lenge det er forbudt å kjøpe), men at de ikke får registrere seg som selvstendig næringsdrivende, oppgi "kroppspleie & naturaliaytelser" eller noe slikt, det visste jeg ikke. Forsikring får de selvsagt lov til å anskaffe seg, men erstatning for penger de tjent svart får de altså ikke. Det gjelder alle yrker. Om de lyver til skatteetaten om hva de driver med så stiller det seg nok annerledes. Det jeg leste var om en prostituert som tok kontakt med skatteetaten, fortalte at hun var prostituert og ønsket å registrere seg og denne virksomheten. Skatteetaten ga da til svar at de ikke ville ha noe forhold til slik virksomhet.
SmallTalk Skrevet 15. april 2011 #19 Skrevet 15. april 2011 Da er de vel pr. definisjon ikke luksusprostituerte? Det vitner isåfall om uproffesjonalitet dersom de ikke har kontroll over virksomheten. Mulig jeg tar feil Kontroll over virksomheten har man all den tid man selv kan bestemme hvilke kunder man vil ha og hva slags sex man utfører. Man kan dog aldri garantere seg mot at kundene man tar ikke er voldelige, uansett hva slags type prostituert man er. Man kan sile ut mange kunder og å være vesentlig mer selektiv, men hundre prosent sikker på hvordan er kunde kommer til å oppføre seg får man ikke blitt. Selv ikke som luksusprostituert.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #20 Skrevet 15. april 2011 Man kan sile ut mange kunder og å være vesentlig mer selektiv, men hundre prosent sikker på hvordan er kunde kommer til å oppføre seg får man ikke blitt. Selv ikke som luksusprostituert. Slutt å ødelegge drømmene til folk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå