Gå til innhold

Skal skifte abonnement på mobilen

Gjest Månestøv

Anbefalte innlegg

Gjest Månestøv

Hva i all verden skal jeg bruke pengene på? Regner med de forsvinner når jeg skifter abonnement. Kan noen hjelpe meg? :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Månestøv

Ring en spåkone og hør hva hun kan fortelle deg :fnise:

Haha, jeg tenkte faktisk på akkurat det :fnise: Men kunne veldig godt tenke meg å bruke dem til noe litt fornuftig :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket abonnement er det du har i dag da? Hvis de 1000 kr har kommet inn etter at bindingstiden gikk ut er det noen operatører som tilbakebetaler, om ikke går det jo ann og endre til kontantkort, ringe opp beløpet og deretter endre til noe annet? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Månestøv

Har netcom youngtalk nå. Husker ikke helt når bindingstiden gikk ut, men lurer på om det er noen nettsider hvor man kan betale med mobilen evt.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Spør om du kan få ta med deg saldoen over til en annet abonnement hos Netcom. Da kan du velge et uten månedsavgift, men kun etter forbruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk ut nettsider som benytter seg av paypal :)

Er det ikke Payex som trekker penger fra mobilen? Eller kan paypal også gjøre det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker også veldedighet hvis det ikke går an å ta det ut enkelt. Mye bedre enn spåkoner og noe annet tull for å si det sånn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva i all verden skal jeg bruke pengene på? Regner med de forsvinner når jeg skifter abonnement. Kan noen hjelpe meg? :goodbye:

Har du snakket med netcom at du får ut disse pengene da? For hvis du kjøpte en mobiltelefon med youngtalk med binding for rundt ett år siden, regnes disse som en nedbetaling på telefonen man kjøpte, og man får dermed ikke ut pengene. Hvis ikke kan de overføres videre om du beholder abonnementet, eller krediteres regninger ved bytte av abonnement innenfor netcom. Tror jeg ville tatt en telefon til netcom, for det skal litt til for at man får pengene bare utbetalt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...