Gå til innhold

Analsex? Ta vaksine

Fremhevede innlegg

Skrevet

Fra saken:

Dobbelt så mange dansker får kreft i endetarmsåpningen som for 30 år siden. Ifølge en ny undersøkelse er mer analsex mest sannsynlig forklaringen, skriver Ekstra Bladet.

Analsexkreft

Det er HPV-viruset man tror er årsaken og dette finnes det jo vaksiner mot, så kanskje ekstra lurt å ta denne om man er veldig rumpeaktiv?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Regner med at det samme gjelder for analsex som HPV vaksinen generellt gjelder.

Er man allerede sekusellt aktiv er det ikke stor vits i å ta vaksinen så vidt jeg har hørt. Det er vel noe med at man da allerede er/ kan være utsatt osv, eller noe i den duren.

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes virkelig vaksiner for "alt" om dagen :filer:

Gjest Fikira
Skrevet

Husk at du har samme risken om du har oralsex, risken for strupekreft øker.

Uten at jeg lar meg skremme av noen av delene.

ALT nå til dags er jo farlig.

Skrevet

Regner med at det samme gjelder for analsex som HPV vaksinen generellt gjelder.

Er man allerede sekusellt aktiv er det ikke stor vits i å ta vaksinen så vidt jeg har hørt. Det er vel noe med at man da allerede er/ kan være utsatt osv, eller noe i den duren.

Hm - det var jeg ikke klar over.

Skrevet

:ler: Det er helt sant

Skrevet

Og livmorhalskreft :opplyser:

Skrevet

Shit, må jeg slutte å både få og gi oralsex nå altså (ikke bekymret for analen, den har jeg i fred) :sjokkert::fnise:

Skrevet

Hm - det var jeg ikke klar over.

Det er vel bare å spørre fastlegen, men du må betale for vaksinen selv og den er ikke billig.

Det er bare jenter i 13-årsalderen som får vaksinen gratis, den er nå med i denne vaksinasjon greia barn har. 13 år fordi da er de aller fleste ikke seksuellt aktive enda.

Skrevet

Det er vel bare å spørre fastlegen, men du må betale for vaksinen selv og den er ikke billig.

Det er bare jenter i 13-årsalderen som får vaksinen gratis, den er nå med i denne vaksinasjon greia barn har. 13 år fordi da er de aller fleste ikke seksuellt aktive enda.

Eh.. misforstår du denne tråden litt nå?

Jeg har ikke tenkt å ta vaksinen, men la inne dette som info til de som måtte være interesserte i det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...