Gå til innhold

Perfekt kropp?

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hva syntes dere er den "perfekte kroppen" ? :)

Er selv så usikker! Noen ganger sikler jeg etter tynn modellkropp som Kate Moss og Eva Longoria, mens andre ganger misunner jeg de med litt eksta fett rundt magen og saftige lår!

Vil bemerke; ikke hengemage og hengelår, men en trent kropp med ordentlige former!

Nå er det snart sommer og jeg lurer på hva jeg vil gjøre med kroppen min! (tenker IKKE på noe plastikk, men tenker på trening og mat)

Selv har jeg en tynn, men ganske utrent kropp fordi jeg har mistet masse muskler etter sykdom :(

Så hva syntes folket (spessielt gutter) er en "perfekt kropp" for en jente i 19/20årene?

Vil på forhond takke for alle svar :hjerte:

MEN IKKE BLI FREKKE I MUNNEN, JEG BARE SPØR JEG! INGEN GRUNN TIL BARNSLIGE FREKKE KOMMENTARER

Endret av dettakænvi
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vil da komme an på øyet som ser.

Skrevet

Det vil da komme an på øyet som ser.

Det er jeg jo klar over, så det er jo derfor jeg SPØR DERE! :P

Skrevet

Det finnes ingen perfekt kropp. Mange varianter som er fine. Den jenta som har tent meg mest var ikke en syltynn barbie, men heller ganske rund og god. Kommer ann på øye som ser, noen liker barbies, andre liker de som er naturlige. :)

Skrevet

Den perfekte kroppen er den beste utgaven av deg selv, den som kommer av fornuftig all-round trening og et kosthold uten ferdig-mat og mest mulig av de gode ingrediensene. Jeg ville ikke tenkt for hardt på kostholdet heller, da mister man gjerne litt av spontaniteten og livsnytelsen som mange finner attraktivt..

Det er vanskelig å si noe mer spesifikt, for jeg som er smal med bare litt hofter, smale bein og nokså store bryster i forhold til proporsjonene irriterer meg over gutter som sier de liker j.lo-rumper og store lår best, og de som har den typen rumper med påfølgende store lår sier ofte de skulle ønske de hadde mine smale ben osv.. Man får nesten forsone seg med at man ikke kan ha alt på en gang.

• Liker 1
Skrevet

Den perfekte kroppen er den beste utgaven av deg selv, den som kommer av fornuftig all-round trening og et kosthold uten ferdig-mat og mest mulig av de gode ingrediensene. Jeg ville ikke tenkt for hardt på kostholdet heller, da mister man gjerne litt av spontaniteten og livsnytelsen som mange finner attraktivt..

Det er vanskelig å si noe mer spesifikt, for jeg som er smal med bare litt hofter, smale bein og nokså store bryster i forhold til proporsjonene irriterer meg over gutter som sier de liker j.lo-rumper og store lår best, og de som har den typen rumper med påfølgende store lår sier ofte de skulle ønske de hadde mine smale ben osv.. Man får nesten forsone seg med at man ikke kan ha alt på en gang.

Gode ord! :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sett en kropp som er helt perfekt, men jeg har sett mange kropper med perfekte elementer. Jeg synes store lår + rumpe er fint på noen, mens tynne lår og små rumpe er fint på andre. Så lenge kroppen er godt proposjonert synes jeg de aller fleste har potensiale til å ha kjempefine kropper, men det er viktig at man tar litt vare på den (uten å nødvendigvis trene hver dag).

En kropp blir dessuten så mye finere hvis personen generelt er fin - pent ansikt, pent hår, pene klær og ikke minst: en fin personlighet. Kanskje klisjé å si det men for min del er det sant!

• Liker 1
Skrevet

Alle vet vel at den perfekte kroppen varierer fra person til person? Det vil aldri gå an å si hva som er den perfekte kroppen. Det nærmeste man kan si er at den perfekte kroppn tilhører en sund og livsglad jente med selvtillit og som er glad i seg selv. Utstråler du dette vil de fleste synes at du har en fin kropp :)

Skrevet

Jeg tror ikke jeg har sett en kropp som er helt perfekt, men jeg har sett mange kropper med perfekte elementer. Jeg synes store lår + rumpe er fint på noen, mens tynne lår og små rumpe er fint på andre. Så lenge kroppen er godt proposjonert synes jeg de aller fleste har potensiale til å ha kjempefine kropper, men det er viktig at man tar litt vare på den (uten å nødvendigvis trene hver dag).

En kropp blir dessuten så mye finere hvis personen generelt er fin - pent ansikt, pent hår, pene klær og ikke minst: en fin personlighet. Kanskje klisjé å si det men for min del er det sant!

Den der skal jeg notere meg! Av de timene jeg har sittet å tenkt, har jeg aldri tenk på det på DEN måten! :)

AnonymBruker
Skrevet

For min del behøver ikke vedkommende å ha noen god personlighet.

Jeg trenger ikke engang vite hva slags personlighet hun har.

Vi snakker om kroppslig perfeksjon, og der har vi alle noen hardkodede preferanser,

blant annet i form av symmetri. Ser vi bort i fra personlighet, som ikke for min del klarer å gjøre opp for manglende karakteristika ellers, er det kun genetiske vinnere som er perfekte.

Skrevet (endret)

Nå skal jeg gå litt "mot strømmen" her ved å ikke gi deg et svar som "at det kommer an på hvem du spør, utifra personlighet og øyet som ser"

Jeg syns at Brooklyn Decker har perfekt kropp. Synes også at kroppen til Candice Swanepoel er perfection . Det er disse kroppene jeg ser på som inspirasjon/motivasjon for å trene litt hardere og spise litt sunnere :)

Endret av sophiaM
  • Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg synes Brooklyn Decker hadde litt tynne lår i forhold til hoftene :klo:

Jeg mener det ikke finnes noe slikt som "den perfekte kropp", det er så mange forskjellige vakre kropper!

Men en tilnærmet perfekt kropp er i mine øyne en kropp som er slank, men ikke mager, trent men samtidig feminin med "myke" trekk. Jeg synes også det er pent når de ulike kroppsdelene harmonener, dvs. ikke overdimensjonerte plastpupper på petite jenter, og omvendt.

Skrevet

En perfekt kropp oppfyller 3 kriterier:

1) Du er komfortabel med den.

2) Din partner er komfortabel med den.

3) Den er sunn og frisk.

• Liker 2
Skrevet

Selvsikkerhet er sexy! Er man fornøyd i sin egen kropp så er det ingenting som er bedre enn det!

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor må dere dra inn slike subjektive kvaliteter i en slik tråd? Seriøst?

Vi snakker kroppslig perfeksjon, vi bryr oss nada om hvorvidt personen er en engel eller drittsekk.

Skrevet

Hvorfor må dere dra inn slike subjektive kvaliteter i en slik tråd? Seriøst?

Vi snakker kroppslig perfeksjon, vi bryr oss nada om hvorvidt personen er en engel eller drittsekk.

Er ikke bedømmelsen av perfeksjon subjektiv da?

Seriøst lissom..

Skrevet

Nå skal jeg gå litt "mot strømmen" her ved å ikke gi deg et svar som "at det kommer an på hvem du spør, utifra personlighet og øyet som ser"

Jeg syns at Brooklyn Decker har perfekt kropp. Synes også at kroppen til Candice Swanepoel er perfection . Det er disse kroppene jeg ser på som inspirasjon/motivasjon for å trene litt hardere og spise litt sunnere :)

Synes du virkelig det ser ut som en sunn kropp? Jeg synes hun er altfor, altfor tynn. Det kommer ikke så klart fram på det retusjerte bildet du viste, men her ser man at dette ikke er en sunn kropp. Se på beina hennes!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva syntes dere er den "perfekte kroppen" ? :)

Er selv så usikker! Noen ganger sikler jeg etter tynn modellkropp som Kate Moss og Eva Longoria, mens andre ganger misunner jeg de med litt eksta fett rundt magen og saftige lår!

Vil bemerke; ikke hengemage og hengelår, men en trent kropp med ordentlige former!

Nå er det snart sommer og jeg lurer på hva jeg vil gjøre med kroppen min! (tenker IKKE på noe plastikk, men tenker på trening og mat)

Selv har jeg en tynn, men ganske utrent kropp fordi jeg har mistet masse muskler etter sykdom :(

Så hva syntes folket (spessielt gutter) er en "perfekt kropp" for en jente i 19/20årene?

Vil på forhond takke for alle svar :hjerte:

MEN IKKE BLI FREKKE I MUNNEN, JEG BARE SPØR JEG! INGEN GRUNN TIL BARNSLIGE FREKKE KOMMENTARER

Det er mange kroppstyper som er like perfekte. For tynn, for tykk eller foe mye myskler er ikke så bra, men fra vanlig tynn til litt deilig og lubben kan være utrolig fint. Det som har noe å si er at hun er fast i fisken. Er du lubben, men stram i kroppen så er det kjempefint. Er du slank og fast i fisken så er det kjempefint. Gjevn og fin hud betyr også mye. Har man fine proposjoner, fin hud og er passe godt trent så er både lubben og slank perfekt.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bedømmelsen av perfeksjon subjektiv da?

Seriøst lissom..

nai, srsly not. All den tid de fleste synes å like det samme, er det en del objektive kvaliteter inne i bildet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...