AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Poster som anonym fordi det er et sensitivt tema. Jeg har et mildt sagt komplisert forhold til noen søsken, pga ting som har skjedd i fortiden, og andre har jeg et godt forhold til. Er det akseptabelt å invitere kun de jeg er komfortabel med å ha der i bryllupet mitt, eller er det bedre å ikke invitere noen av søsknene? Det er følelsesmessig opprivende å tenke på at søsknene jeg er glad i ikke skal dele dagen med oss. Samtidig vil det være meget ukomfortabelt og jeg vil ikke klare å være avslappet og nyte den store dagen, om de andre søsknene er der. Vanskelig dilemma. Jeg vil gjerne ha min kjæres familie der, de er flotte mennesker som jeg er glad i, men jeg er mer skeptisk til min egen familie. Er det slik at om vi inviterer hans familie så er det obligatorisk å invitere min også? Vi føler det kanskje er frekt, og blir rart for hans familie... Og vi får muligens et forklaringsproblem. Akkurat nå er jeg fristet til å bare avlyse, fordi det er et så vanskelig dilemma. Noen råd eller løsninger?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hei. Jeg skjønner problemet ditt, har det samme selv. Jeg har valgt og invitere alle fra min familie og hans, utenom søskenbarn. Mitt beste råd er og gjøre det DERE ønsker, det er deres dag, og ikke din families. Jeg synes dere skal invitere de dere er komfortable med, og ikke de du ikke er det med. Lykke til med avgjørelsen.
kissmequick Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 snakker du om søsken eller søskenbarn ts?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 snakker du om søsken eller søskenbarn ts? Jeg snakker om søsken
Jade Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Du har sikkert en god grunn, men samtidig skriver du at du er glad i de og at det er opprivende å ikke ha de der. Det er bare noen timer, er det helt umulig å ha de der?
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 Du har sikkert en god grunn, men samtidig skriver du at du er glad i de og at det er opprivende å ikke ha de der. Det er bare noen timer, er det helt umulig å ha de der? Noen av søsknene mine skulle jeg gjerne hatt der ja. Men det blir vanskelig å bare invitere noen, og ekskludere andre, pga at det da kan komme opp spørsmål om hvorfor. Det er ikke umulig å ha de der, men jeg vil ikke føle meg dårlig på min egen bryllupsdag.
Gjest Mahareth Skrevet 15. april 2011 #7 Skrevet 15. april 2011 Hvis du velger å ikke invitere dem, så gjør du det iallefall klart at du ikke ønsker å ha dem med videre i livet ditt. Hvilke andre konsekvenser vil det få for deg? Vil de andre søsknene dine komme, og vil de være med deg videre? Hva med foreldrene deres? Vær sikker på at det er verdt det å ikke invitere søsknene dine. Du kan aldri gjøre om på det. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå