Sandman Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Du var rett og slett dyrket, som rektor ved Handelshøyskolen i Bergen. Studentene så på deg som guruen over alle guruer. Du var en tiljublet rikssynser med faglig tyngde, humor og snert i dine meninger om det norske samfunnets struktur i samfunnsøkonomiske spørsmål. Nå framstår du mer og mer som en rikstulling, hva skjedde? Dette er det siste i raden av tabber fra din side: http://pub.tv2.no/nettavisen/innenriks/art...ticle151329.ece Passet det deg bedre å sitte på samfunnets tribune, og kjefte på og ironisere over de spillerne som var på banen?
Suzy Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Det er alltid lettere å stå på utside og kritisere enn å styre selv... Suz
Gjest care Skrevet 4. november 2003 #3 Skrevet 4. november 2003 Jeg har ingen behov for å kritisere, men at folk letter på øyenbrynet skjønner jeg MEGET godt.... :blunke:
Diva Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Jeg har ingen behov for å kritisere' date=' men at folk letter på øyenbrynet skjønner jeg MEGET godt.... :blunke:[/quote']
Gjest gurimalla Skrevet 4. november 2003 #6 Skrevet 4. november 2003 Enig med deg Sandmann. Normann som har ansvar for effektivisering og innsparinger i staten er den verste til å bruke penger på representasjon. Han burde gå foran med et godt eksempel og ikke bruke tåpelige unnskyldinger som: "Det er slik jeg er vant til å arbeide". Han kan vel aldri mer bli tatt seriøst...
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #7 Skrevet 4. november 2003 Det er jo enkelt å sitte inne i et kunstig miljø slik aom NHH vitterlig er. Der er det ingen kunst å bli hyllet både som guru og som allviter. En hver læringsinstitusjon er et kunstig miljø. Som teoretiker er Victor Normann glimrende. Har selv opplevd han slik på NHH. Nå er Victor Normann kommet ut i "den virkelige verden" og må forholde seg til virkelige folk og et høyst reellt regelverk. Det er da teoretikeren møter problemer. Det er da teoriene krasjer med virkeligheten. Den siste tabben fra Normann føyer seg pent inn i rekken av tabber. Hvor stor kvote har denne mannnen egentlig???
Pip Skrevet 4. november 2003 #8 Skrevet 4. november 2003 Uffda... Men det må ikkje vere tvil om at det er betrakteleg mykje meir behageleg å synse enn å skulle setje idèar ut i handling! (Tenk om Carl I. faktisk ein vakker dag fekk makta - trur me ville sett noko av den same transformeringa... )
VesleBråka Skrevet 4. november 2003 #9 Skrevet 4. november 2003 Synes ikke den fyren gjør annet enn å bæsje på leggen jeg. Det er da bare et halvår siden han hadde kastet noen dokumenter / brev som skulle ha vært arkivert, hvor media ga ham masse piss. Og han måtte ut og beklage. Han sa jo til og med i intervjuet "hadde jeg ikke fått piano, så hadde jeg fortsatt og spurt inntil jeg fikk det". Syntes han ansvarlige for revygruppa var best da, som var "snill" og lot norman få låne pianoet deres. Sannheten er vel nærmere at de fikk nyss om Normans avslag om piano, så en sjanse til å rettferdiggjøre å kjøpe nytt piano til revygruppa - bare låne det ut i max 4 år først - så er pianoet deres + de har unnskyldning hvis noen spør. De ville være "snille". Slik selvtjenende snillhet blir bare dumt..
Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #10 Skrevet 4. november 2003 Vet ikke helt, jeg. Norman er jo ansvarlig statsråd for IA-avtalen, og praksisen hans hittil viser vel at han mener at inkluderende arbeidsliv begynner med ens nærmeste... For alt vi vet har han kanskje fått tilretteleggingstilskudd fra trygdeetaten, også...
MarianneE Skrevet 4. november 2003 #11 Skrevet 4. november 2003 Ønsker meg piano jeg, kanskje dette er måten og gjøre det på?
Gjest sexysadie Skrevet 4. november 2003 #12 Skrevet 4. november 2003 Slik går d når folk styres av personlige ambisjoner og vinning istedet for å konsentrere seg om å være ett godt menneske. :x
Gjest care Skrevet 23. november 2003 #13 Skrevet 23. november 2003 Må si jeg har helt mistet tillit og respekt etter siste pressekonferanse. Det var siste krumspringet fra han #¤&%"§)(?*¤#§
chimp Skrevet 23. november 2003 #14 Skrevet 23. november 2003 Så han på Skavlan fredag.....for en utrolig usjarmerende mann han egentlig er ......Får nesten frysninger!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå