Tropic Skrevet 15. april 2011 #1 Skrevet 15. april 2011 Hei. Jeg skal til legen i dag og for å for lengre min sykemelding. Ser at mitt lokale navkontor stenger klokken 1500 i dag, noe som betyr at jeg mest sannsynlig ikke får levert denne sykemeldingen i dag. Noen som vet om nav er åpent i påsken? Finner ikke noe om dette på nav sine sider.. Videre: Om de er det, går det greit å levere denne tirsdag? Tenker å ta et par dager på hytta, bort fra bråk og alt, trenger det, men er da ikke hjemme før mandag kveld. Håper noen av dere vet? Og om de er stengt i påsken, er det virkelig greit å levere først etter påsken? Virker så lenge til, hehe. Og, ja, må levere direkte til Nav, fått beskjed fra arbeidsgiver om å gjøre dette. Takk for svar. (Gidder ikke fortelle hvorfor jeg er sykemeldt, er ikke relevant for dette.
Gjest Spinell Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Det sikreste svaret får du selvsagt ved å ringe NAV lokalt og spørre. På NAVs nettsider kan du også skrive inn påsken eller påska i søkefeltet og se om du finner ut mer om ditt lokale navkontor på den måten. Må du forresten møte opp med sykemeldingen personlig? Man skulle tro det gikk an å putte den i en konvolutt og sende den til navkontoret? Som arbeidsgiver gjør jeg jo det når jeg krever sykepengerefusjon...
Tropic Skrevet 15. april 2011 Forfatter #3 Skrevet 15. april 2011 Det sikreste svaret får du selvsagt ved å ringe NAV lokalt og spørre. På NAVs nettsider kan du også skrive inn påsken eller påska i søkefeltet og se om du finner ut mer om ditt lokale navkontor på den måten. Må du forresten møte opp med sykemeldingen personlig? Man skulle tro det gikk an å putte den i en konvolutt og sende den til navkontoret? Som arbeidsgiver gjør jeg jo det når jeg krever sykepengerefusjon... Det kan være ja, skal ringe å sjekke for sikkerhetsskyld
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 Som de fleste andre offentlige kontorer har NAV åpent mandag og tirsdag til vanlig, og til tolv på onsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå