Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg skal til legen i dag og for å for lengre min sykemelding. Ser at mitt lokale navkontor stenger klokken 1500 i dag, noe som betyr at jeg mest sannsynlig ikke får levert denne sykemeldingen i dag. Noen som vet om nav er åpent i påsken? Finner ikke noe om dette på nav sine sider.. Videre: Om de er det, går det greit å levere denne tirsdag? Tenker å ta et par dager på hytta, bort fra bråk og alt, trenger det, men er da ikke hjemme før mandag kveld.

Håper noen av dere vet? Og om de er stengt i påsken, er det virkelig greit å levere først etter påsken? Virker så lenge til, hehe.

Og, ja, må levere direkte til Nav, fått beskjed fra arbeidsgiver om å gjøre dette.

Takk for svar. (Gidder ikke fortelle hvorfor jeg er sykemeldt, er ikke relevant for dette. :)

:takke:

Videoannonse
Annonse
Gjest Spinell
Skrevet

Det sikreste svaret får du selvsagt ved å ringe NAV lokalt og spørre. På NAVs nettsider kan du også skrive inn påsken eller påska i søkefeltet og se om du finner ut mer om ditt lokale navkontor på den måten.

Må du forresten møte opp med sykemeldingen personlig? Man skulle tro det gikk an å putte den i en konvolutt og sende den til navkontoret? Som arbeidsgiver gjør jeg jo det når jeg krever sykepengerefusjon...

Skrevet

Det sikreste svaret får du selvsagt ved å ringe NAV lokalt og spørre. På NAVs nettsider kan du også skrive inn påsken eller påska i søkefeltet og se om du finner ut mer om ditt lokale navkontor på den måten.

Må du forresten møte opp med sykemeldingen personlig? Man skulle tro det gikk an å putte den i en konvolutt og sende den til navkontoret? Som arbeidsgiver gjør jeg jo det når jeg krever sykepengerefusjon...

Det kan være ja, skal ringe å sjekke for sikkerhetsskyld :)

Skrevet

Det holder å sende i posten, de fleste gjør det :)

AnonymBruker
Skrevet

Som de fleste andre offentlige kontorer har NAV åpent mandag og tirsdag til vanlig, og til tolv på onsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...