AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Det blir jo så utrolig dyrt når man bestiller derfra, for man må jo betale for fortolling i tillegg.. Eller er det noe jeg ikke har skjønt, kanskje?:-/
MilliVanilli Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jo, det blir en del ekstrautgifter om du bestiller mye. Jeg bestilte en kjole der til ca. 400 kr, og måtte ut med ca. 190 kr ved siden av. Ikke det verste, men bestiller du for et par tusen blir det jo penger. Latterlig at politikerne ikke tenker på å høyne 200-grensen som ble fastsatt for hundre år siden.... 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Jo, det blir en del ekstrautgifter om du bestiller mye. Jeg bestilte en kjole der til ca. 400 kr, og måtte ut med ca. 190 kr ved siden av. Ikke det verste, men bestiller du for et par tusen blir det jo penger. Latterlig at politikerne ikke tenker på å høyne 200-grensen som ble fastsatt for hundre år siden.... Ah, tusen takk for raskt svar, MilliVanilli <3 Da har jeg altså skjønt det riktig da.. Du skjønner, jeg var så "smart" at jeg bestilte klær for godt over 1000,- kr (et par kjoler blir jo fort det), og da jeg skulle hente ut pakken, måtte jeg jo betale nesten tilsvarende.. Fant ut der og da at jeg aldri mer må gå innom Asos og bli fristet igjen;) Det vil jo ruinere meg på sikt... Jah, HELT enig! Latterlig er ordet!
MilliVanilli Skrevet 14. april 2011 #4 Skrevet 14. april 2011 Ah, tusen takk for raskt svar, MilliVanilli <3 Da har jeg altså skjønt det riktig da.. Du skjønner, jeg var så "smart" at jeg bestilte klær for godt over 1000,- kr (et par kjoler blir jo fort det), og da jeg skulle hente ut pakken, måtte jeg jo betale nesten tilsvarende.. Fant ut der og da at jeg aldri mer må gå innom Asos og bli fristet igjen;) Det vil jo ruinere meg på sikt... Jah, HELT enig! Latterlig er ordet! Bare hyggelig! Ja, det er ikke mye man får for 1000 kr. i dag, dessverre. Ja, det er latterlig. Jeg vet ikke eksakt året de satte grensen på 200 kr., men det er mangemange år siden. 200 kr. den gangen, var mye mer verdt da enn nå. Meld deg inn her: http://www.facebook.com/group.php?gid=50876844378 :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå