Nana Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Dette er litt flaut men jeg tror egentlig jeg aldri har hatt skikkelig orgasme. Jeg spruter hvis jeg bruker dildo eller vibrator men får ikke noe euforisk lykkefølelse eller noe sånt. Det er bare litt deilig. Når jeg eller partner stimulerer klitoris så er det deilig, gjerne superdeilig, men det skjer liksom ikke noe mer. Ofte blir klitoris så følsom etterhvert at det ikke går å stimulere den mer. Hva kan jeg gjøre/prøve for å få skikkelig orgasme? Hvordan vet jeg egentlig når jeg får orgasme? Virker som "alle" har orgasmer hele tiden så jeg har ikke turt å spørre venninner etc om dette. Og bare sånn at det er sagt.. jeg er ikke 14, jeg er over 30..
AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 Jeg greier ikke å komme hvis jeg stimulerer rett på klitoris, blir sånn som deg. Jeg bruker nummer tre i denne linken, prøv å test ut litt forskjellige teknikker kanskje det hjelper. mastruberingstips
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 er problemet at du ikke får vaginal orgasme eller at orgasmen ikke er deilig? det du kan gjøre er å varme deg selv opp på f.eks jobb, så du bare lengter til å legge deg i senga og nyte det. Men det jeg har lagt merke til er hvis jeg er for "hard" mot klitoris blir den ikke like følsom lenger. Nå vet ikke jeg hvordan du eller kjæresten din behandler den, men kjæresten min trur at hardere er deiligere noen ganger. Men du kan jo prøve å gi den en pause noen dager og se hvordan det går. Forresten så er det helt herlig å bruke dusjstråla
Nana Skrevet 15. april 2011 Forfatter #4 Skrevet 15. april 2011 Jeg greier ikke å komme hvis jeg stimulerer rett på klitoris, blir sånn som deg. Jeg bruker nummer tre i denne linken, prøv å test ut litt forskjellige teknikker kanskje det hjelper. mastruberingstips Må innrømme at jeg ikke helt skjønte teknikken i nr 3.. kan jeg få det inn med teskjei?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå