AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Jente i 20-årsalderen trenger en hobby. Men er litt usikker på hva. Hm..
Hanne20 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Sy, strikke, hekle, tegne, scrapbooking,...osv
Gjest qvinde Skrevet 19. april 2011 #3 Skrevet 19. april 2011 Hva liker du å gjøre da, og hva synes du virker interessant? Er du flink med hendene og tar ting fort, er det jo drøssevis med valgmuligheter der ute! Scrap booking er en ting alle får til uansett, så du kan jo evt. starte der? Lykke til
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2011 #4 Skrevet 15. juni 2011 Jeg er ikke veldig tålmodig, ikke flink med hendene heller. Hehe.. Har gått på sykurs for å sy meg en bukse, den ligger i skuffen ennu.
leirbål Skrevet 15. juni 2011 #8 Skrevet 15. juni 2011 Tur orientering, riding, kor, frimerkesamling, drageflyging, dykking, svømming, astronomi, slektsforskning, dans, kino, kunstmaling, keramikk, lese og lære alt om et tema, matlaging, hagestell, trylling, politikk, dataspill, foto, golf, idrett, metelldetektorsøking, modellbygging, puslespill, motorsykkel, teater. Google hobby så får dere mange tips.
Dragonfly84 Skrevet 15. juni 2011 #9 Skrevet 15. juni 2011 Er du glad i dyr? Ridning, kjøring (med hest), hundesporter som agility og lydighetstrening hvis du kjenner noen med hund eller har hund selv... Jeg syns i hvert fall det gir meg enormt mye å holde på med dyr. Jeg er aldri roligere enn når jeg er rundt dyr, f.eks. når jeg steller hest, rir og forer. Hester er så enkle å glede, bare de får kveldshøy så er de tilfredse. De lever i øyeblikket og har mye å lære oss i så måte.
Aranciata Skrevet 16. juni 2011 #10 Skrevet 16. juni 2011 Er du glad i dyr? Ridning, kjøring (med hest), hundesporter som agility og lydighetstrening hvis du kjenner noen med hund eller har hund selv... Jeg syns i hvert fall det gir meg enormt mye å holde på med dyr. Jeg er aldri roligere enn når jeg er rundt dyr, f.eks. når jeg steller hest, rir og forer. Hester er så enkle å glede, bare de får kveldshøy så er de tilfredse. De lever i øyeblikket og har mye å lære oss i så måte. Det du skrev fikk meg jeg til aa savne hester noe veldig! Jeg drev med hest frem til jeg var atten og savner det! Hester er virkelig utrolige dyr. De paavirker oss, som du sier, til aa bli roligere og de er bare saa flotte.
AnonymBruker Skrevet 16. juni 2011 #11 Skrevet 16. juni 2011 Mye fine forslag her. Tror kanskje jeg trenger noe som ikke er så dyrt. Har ikke så mye penger, siden jeg er en "fattig" student.
Frøken Smilla Skrevet 16. juni 2011 #12 Skrevet 16. juni 2011 Mye fine forslag her. Tror kanskje jeg trenger noe som ikke er så dyrt. Har ikke så mye penger, siden jeg er en "fattig" student. Gå tur! Begynn med geocaching eller turorientering. Geocaching krever gps, eller i bestefall en smarttelefon med geocachings-applikasjon. Førstnevnte koster en del, men er jo en engangsutgift. Sistnevnte koster bare et tredvetalls kroner, mener jeg. En del kommuner har sånne "turorienteringsposter" ute, som man kan "samle". Det er visst kjempemoro, hvis man liker å gå turer og se (nye) steder. Tror det koster et par hundre kroner å være med en sesong, da får man kart over områdene og får vite hvor postene er lagt ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå