Gjest Anonymous Skrevet 4. november 2003 #1 Skrevet 4. november 2003 Andre som elsker dette klesmerket??? :D (De har d på b-young)
philippa starck Skrevet 4. november 2003 #2 Skrevet 4. november 2003 Ja, jeg har litt sansen for ICHI! Men finner mest topper og sånt. Har ellers ikke så veldig sansen for B-Young, men ICHI er verdt å gå inn der for. Billig og flott! Kjøpte nettopp en svart halternecktopp med paljetter på fra det merket, tror jeg ga 399,- eller noe sånt. Synes ikke det var ille, jeg!
Smurfa Skrevet 4. november 2003 #4 Skrevet 4. november 2003 Finner mye fint i det merket, ja! Smurfa!
_Nida_Michelle Skrevet 5. november 2003 #5 Skrevet 5. november 2003 Mye kult ja,men kvaliteten kan til tider være dårlig. Har 2-3 topper der fra hvor sømmen praktisk talt revner/løsner..Kjipt
Gjest Shivani Skrevet 6. november 2003 #6 Skrevet 6. november 2003 Har en kort, turkis høstjakke derfra. Den er kjempefin, og kvaliteten holder heldigvis. Har sikkert med at stoffet og sømmene er litt mer solide enn på topper.
Dina Skrevet 6. november 2003 #7 Skrevet 6. november 2003 Elsker ICHI klær! Kjøpte nettopp 2 dongeribukser i strech der, helt like, en blå og en svart! Kjøpte først den i blått, men likte fasongen så godt at jeg drog tilbake til butikken og kjøpte en svart også...! :D I tillegg til at de har merket på B-Young butikkene, har de en egen ICHI butikk på Åsane senter utenfor Bergen... Dina
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå