AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #3 Skrevet 14. april 2011 Helt ok. Synes den fra Boots er bra jeg! Ja, den i kokos fra Boots bruker jeg faktisk nå og er storfornøyd, men er glad i TBS og tenkte å prøve en av skrubbene deres om de er gode!!
Aryia Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Ja, synes den er god. Veldig glad i sheabutter skrubben
Bunyan Skrevet 15. april 2011 #5 Skrevet 15. april 2011 (endret) Jeg synes scrub med salt eller sukker fungerer best, Africa Spa fra TBS har saltkorn i seg. Jeg har en gammel versjon som jeg ikke synes fungerer helt prima. Mulig de har forbedret formelen nå som den har fått nytt navn og utseende? Jeg likte effekten av Nu Spa sin som de hadde på Vita før, har ikke sett den i det siste. Det dumme med den var at den skilte seg raskt etter åpning og lakk i kofferten min.. Edit: Når jeg kjøpte TBS sin sa hun som jobbet der at Africa Spa var den beste de hadde. Salgstriks eller sannhet? Hm.. Endret 15. april 2011 av Bunyan
Gjest Serena Skrevet 15. april 2011 #6 Skrevet 15. april 2011 MD formulations face and body scrub er den beste body scrubben. Kjøper du på nettet koster den ikke så mye mer enn Bodyshop sin.
Igin Skrevet 8. mai 2011 #8 Skrevet 8. mai 2011 Liker den kjempegodt har prøvd å peele med l'oreal (ansikt), funka aldri - de sparer på kornene virker det som. Brukte Body Shop (kroppspeel) i ansikt i går - helt annen verden! Akkurat passe mengde med korn. Ansiktshuden i dag er helt fri for død hud. Deilig.
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #9 Skrevet 8. mai 2011 Enig i at MD formulations face and body scrub er helt fantastisk. Den fungerer mye bedre enn de jeg har prøvd fra TBS og Boots. Men de fra de to sistnevnte lukter jo så godt at jeg bruker dem innimellom også
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #10 Skrevet 8. mai 2011 Enig i at MD formulations face and body scrub er helt fantastisk. Den fungerer mye bedre enn de jeg har prøvd fra TBS og Boots. Men de fra de to sistnevnte lukter jo så godt at jeg bruker dem innimellom også Hva lukter den?
Lulilelu Skrevet 8. mai 2011 #11 Skrevet 8. mai 2011 Enig i at MD formulations face and body scrub er absolutt best. Anbefaler å kjøpe fra Midwest skincare.
Djungelvrål Skrevet 8. mai 2011 #12 Skrevet 8. mai 2011 Bare ikke kjøp den med aprikos eller sitron, kornene smelter. Tror det er sukker.. Skikkelig irriterende, hva er poenget da!! Ikke bestandig en gidder bruke skrubbehansker sammen med skrubb heller da.
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2011 #13 Skrevet 8. mai 2011 Jeg ser at MD sin inneholder både parabener og mineralolje.. Er det ikke dette som bør unngås?
Lykkelitenen Skrevet 8. mai 2011 #14 Skrevet 8. mai 2011 På en skrubb gjør det ikke noe, det skal ikke ligge på huden mer enn noen sekunder uansett (MD sin skrubb kan brukes som syrepeeling, men selv da ligger den ikke lenge nok på huden til at det har noe å si), så du kan trygt bruke denne, selv om du f.eks skulle ha acne-prone hud.
solkrem Skrevet 8. mai 2011 #15 Skrevet 8. mai 2011 Hva lukter den? MD sin lukter egentlig ingenting. Kanskje mild såpe. Men trenger ikke lukt så lenge den fungerer best
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå