AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Liker hårfargen til Synne i farmen. Ser ut som ulike aske nyanser? Noen som kan hjelpe å anslå tonehøyde på fargene Eks 8,1 og 11,1?
Glorya82 Skrevet 15. april 2011 #2 Skrevet 15. april 2011 Hei hei:) Jeg jobbet som frisør for noen år siden. Har ikke sett på farmen men googlet Synne og så noen bilder fra tv programmet. Dersom du ønsker forskjellige lyse nyanser i håret ditt er skimring det som blir absolutt finest, naturligst og som heller ikke gir veldig synlig ettervekst med en gang. Hvordan er håret ditt nå? er det farge i det eller naturlig? hvor lyst mørkt er det? ved skimring pensler man på forskjellige nyanser i hele håret og gjennom hele håret, tar litt tid men blir fint. Synnes hår ut i fra bildene vil jeg tro hun er rundt en 8 er på det mørkeste og en 11 på det lyseste. de lyseste nyansene er kalde, så strek 1 og 7 farger tror jeg er det som vil ligne mest. (altså 8.1, 8.7 osv.) de mørkeste ser ut til å være litt mer gylne i fagen, strek 3 farger. Ellers så er det sikkert bare å ta med bilde av henne til en frisør så fixer de så likt som mulig. Lysfarging selv vil jeg absolutt ikke anbefale. Lykke til
elliane Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Takk for svar! Skal til frisør nå og håper det blir bra. Vel nå har jeg lysfarge 9 og 11 som er litt for gylden til min hud (fremhever det røde ansiktet mitt) Blir spennende å se om et blir bra på meg og!
Glorya82 Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Oki, be frisøren om å gå mot ask eller grønne undertoner i fargene (fargen blir ikke grønn:) ), og unngå lysfarger i 8 sertien, de blir ofte gylne uansett, fra 9 til 12 funker best da Håper du fin fin på håret:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå