AnonymBruker Skrevet 14. april 2011 #1 Skrevet 14. april 2011 Vet dette temaet sikkert er skrevet om flere ganger her inne , men fikk ikke til å søke det opp.... Jeg er assistent . Går fra privat til kommunal bhg nå, som langtidsvikar. Har 12 års ansinnitet (?) . Bor i sør-Trøndelag , om det skulle ha noen betydning Noen som vet årslønna sånn ca?
lykkeknotten Skrevet 14. april 2011 #2 Skrevet 14. april 2011 På www.oslo.kommune.no, under "ledige stillinger", så står det gjerne lønnstrinn for ulike jobber. Vet ikke om lønnstrinnene varierer fra kommune til kommune, men jeg bruker de i alle fall som en pekepinn!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #3 Skrevet 15. april 2011 Mulig jeg tar feil, men synes å kunne huske at det er kr 306 000 for assistentstillinger i GR1 i kommunen jeg jobber. Med 12 års ansiennitet altså..
AnonymBruker Skrevet 15. april 2011 #4 Skrevet 15. april 2011 Mulig jeg tar feil, men synes å kunne huske at det er kr 306 000 for assistentstillinger i GR1 i kommunen jeg jobber. Med 12 års ansiennitet altså.. Er vel det i min kommune og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå