Gjest TS Skrevet 18. april 2011 #21 Skrevet 18. april 2011 Dersom TS har så store problemer med ikke å føle seg kompetent, er dette noe han burde jobbe med. Hva med første gangen du kysset en kvinne? Første gangen du klinte? Første gangen du tok på noens bryster? Første gangen du tok på en kvinne nedentil? Første gangen du hadde sex? Man må gjøre alt en første gang i livet, fra å stå og prøve å gå, til å skaffe seg jobb og ha sex. Snakk med henne, spør hva hun foretrekker, fortell at du er nervøs og at du trenger at hun leder deg litt og sier ifra om hva som er godt. Hvordan får du et forhold til å fungere dersom du ikke kan kommunisere? Næh. Man kan da fungere godt både i forholdet og seksuelt om man ikke slikker. Alt det andre du beskriver var aldri noe problem det kom naturlig av seg selv fordi man hadde lyst. Det har ikke føltes naturlig å gå ned på henne og hun har heller ikke spurt etter det da vi har hatt det bra. Har lekt litt med tanken nå som vi har vært sammen en stund, vi har snakket om det og hun har heller aldri blitt slikket før har hun fortalt. Å gå ned for å slikke er for meg mer intimt enn de andre tingene du beskriver så kan ikke helt sammenlignes.
Tullo Skrevet 18. april 2011 #22 Skrevet 18. april 2011 Eg føler selv det er slik at skal han slikke meg så må nesten eg suge også... Føler rett å slett det blir feil vist ikke for man pleier jo og gjøre mot andre det man vil dem skal gjøre mot seg selv liksom. Men er man helt enige så går det vel. Men vist hun driver å suger deg og dere har ikke snakka om slikking i det heletatt så burde du snakke med henne om det. Si det rett ut at du vil ikke og dermed kan hun da bestemme selv om hun skal fortsette og suge deg inni mellom.
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #23 Skrevet 18. april 2011 Du er ikke alene, TS. De færreste av oss gutta liker å slikke fitte. Men heldigvis så finnes det massevis av jenter som har komplekser for fitta si (p.g.a. både lukt og utseende), og som aldri i verden vil la en gutt gå ned på seg. Så det gjelder bare å finne den rette dama... De fleste jenter elsker å suge kuk uansett, så DET vil uansett aldri være et problem. Ikke tenk på hva damene vil. Tenk først og fremst på deg selv.
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #24 Skrevet 18. april 2011 Om du bare er redd for å drite deg ut er der jo ikke verre en å gi beskjed om at du ikke har gjort det før. Da kan jenta dirigere deg under veis og hun vil ikke forvente for masse til og begynne med Jeg var i et langvarig forhold uten slikking. Jeg skal ærlig innrømme at jeg savnet det veldig. Jeg ga partneren ofte blowjobs så det var ganske trist å aldri få noe tilbake.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #25 Skrevet 18. april 2011 Ville dere jenter blitt skuffa og følt at noe manglet om mannen ikke ville slikke? Hadde bare blitt veldig glad om du ikke gjorde det!! Hater det, synes det er kjedelig, gir null stimuli, er langdrygt og lite interessant!
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #26 Skrevet 18. april 2011 Jenter synes det er kjedelig å motta, og gutter synes det er kjedelig å gi. Synes ikke du skal bekymre deg, ts. Tviler på at det finnes jenter som vil tvinge partneren sin til å slikke dem. Det er også heller usannsynlig at jenter opplever nytelse på denne måten, så du har ingenting å bekymre deg over. Ingen kan tvinge deg til noe som helst.
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #27 Skrevet 18. april 2011 Jenter synes det er kjedelig å motta, og gutter synes det er kjedelig å gi. Synes ikke du skal bekymre deg, ts. Tviler på at det finnes jenter som vil tvinge partneren sin til å slikke dem. Det er også heller usannsynlig at jenter opplever nytelse på denne måten, så du har ingenting å bekymre deg over. Ingen kan tvinge deg til noe som helst. Selv om DU ikke får nytelse av det betyr det ikke at andre mennesker ikke liker det. Jeg elsker det, men jeg ville selvsagt aldri tvungen noen til å gjøre det på meg bare fordi jeg liker det. Det sier seg selv. Jeg respekterer det selvfølgelig hvis partneren ikke vil gjøre det selv om jeg synes det er litt trist(hadde dog ikke vist det ovenfor min partner). 1
barnehagetanten Skrevet 18. april 2011 #28 Skrevet 18. april 2011 Mitt beste råd til deg er å snakke med kjæresten din. På Kg kan en få det ene rådet etter det andre uten at det trenger å passe for dere.
Gjest Tomine Skrevet 18. april 2011 #29 Skrevet 18. april 2011 Jeg respekterer det selvfølgelig hvis partneren ikke vil gjøre det selv om jeg synes det er litt trist(hadde dog ikke vist det ovenfor min partner). Ikke rart at så mange kvinner klager over at sexlivet suger, når de ikke våger å være ærlige mot partneren sin engang. Hvis en jente hadde nektet å suge kjæresten sin, så hadde han gjort det slutt på flekken.
Cassiuss Skrevet 18. april 2011 #30 Skrevet 18. april 2011 (endret) Tjaa, må innrømme at jeg setter stor pris på at kjæresten slikker meg. At det ikke "gir deg noe", synes jeg er på grensen til frekt å si. Suger hun deg? Tror du i så fall at det gir henne stor seksuell nytelse å ha pikken din i munnen? Ja det tror jeg, og jeg vet det stemmer også. Kjenner opptil flere kvinner som blir supertent av å suge. Men så elsker jeg å slikke, så kanskje det er en sammenheng. Men jeg er overbevist om at mange kvinner får masse utav selve sugingen, på samme måte som jeg får masse utav slikking. Og hvis jeg IKKE fikk noe utav det, så ville jeg dumpet dama tvert om hun var teit og barsnlig nok til å kalle meg frekk når jeg åpnet meg for å fortelle henne det. Det er legitimt å ikke like noe, lille venn. Herregud. Endret 18. april 2011 av Cassiuss
Gjest Katten. Skrevet 18. april 2011 #31 Skrevet 18. april 2011 Før Madammen lærte seg en skikkelig fancy suge-teknikk, fikk jeg mer ut av å slikke enn å bli sugd. Nå skal det sies at hun er første jenta som har fått meg til å komme ved oralsex
karolinn Skrevet 18. april 2011 #32 Skrevet 18. april 2011 Det hadde vært greit om typen hadde latt være, men da hadde jeg forventet å slippe å suge han også.. og det hadde nok ikke han likt ;p
barnehagetanten Skrevet 18. april 2011 #33 Skrevet 18. april 2011 Det er jo ingen som kan alt perfekt den første gangen de prøver på noe. Og det som er perfekt for en, er ikke det for en annen nødvendigvis. Min mann og jeg for bare et bedre og bedre sexliv da vi kjenner hverandre og tør prøve nye ting med hverandre; ikke minst å variere er viktig for oss.
Gjest Lacus Skrevet 18. april 2011 #34 Skrevet 18. april 2011 (endret) Ikke rart at så mange kvinner klager over at sexlivet suger, når de ikke våger å være ærlige mot partneren sin engang. Hvis en jente hadde nektet å suge kjæresten sin, så hadde han gjort det slutt på flekken. Om partneren min absolutt ikke hadde likt å slikke så hadde jeg ikke ville vist at det var et lite savn av den grunn at jeg ikke ville at han skulle følt seg presset. Sexlivet kan være kjempe flott uten slikking også må skjønne Eksen likte som sagt ikke å slikke. Han visste jo at jeg likte det siden det ble tatt opp ganske tidlig i forholdet, men jeg nevnte det ikke igjen for jeg ikke ville at han skulle føle seg presset til noe han ikke ville. Jeg har foresten aldri klaget over dårlig sexliv Edit: litt morsom leif Endret 18. april 2011 av Lacus
Gjest Gjest Skrevet 18. april 2011 #35 Skrevet 18. april 2011 Ja det tror jeg, og jeg vet det stemmer også. Kjenner opptil flere kvinner som blir supertent av å suge. Men så elsker jeg å slikke, så kanskje det er en sammenheng. Men jeg er overbevist om at mange kvinner får masse utav selve sugingen, på samme måte som jeg får masse utav slikking. Og hvis jeg IKKE fikk noe utav det, så ville jeg dumpet dama tvert om hun var teit og barsnlig nok til å kalle meg frekk når jeg åpnet meg for å fortelle henne det. Det er legitimt å ikke like noe, lille venn. Herregud. Noen kvinner får kanskje noe ut av å suge, men en mann hadde aldri slikket en dame hvis hun ikke hadde sugd ham tilbake. Det er sikkert og visst. Det er langt viktigere for menn å bli sugd enn det er for kvinner å bli slikket. Du har rett, det er legitimt å ikke like noe, men da har også dama rett til å dumpe deg hvis hun føler at du ikke er så glad i kjønnet hennes som hun hade håpet. Det kommer an på hvor viktig hun synes det er å bli tilfredsstilt.
AnonymBruker Skrevet 18. april 2011 #36 Skrevet 18. april 2011 Noen kvinner får kanskje noe ut av å suge, men en mann hadde aldri slikket en dame hvis hun ikke hadde sugd ham tilbake. Det er sikkert og visst. Det er langt viktigere for menn å bli sugd enn det er for kvinner å bli slikket. Ja jøss.. Det er en veldig individuell sak du generaliserer her. 2
Gjest Alexis Skrevet 23. april 2011 #37 Skrevet 23. april 2011 jeg synes det teiteste er å ha sex med kjeresten sin....man må være gift eller 100% sikker på at man kommer til å gifte seg med den personen.....jeg mener tenk om dama blir gravid..? uten at de er gift og uten at foreldrene vet det.... Buuu! SHAMELESS !!
AnonymBruker Skrevet 24. april 2011 #38 Skrevet 24. april 2011 Du er ikke alene, TS. De færreste av oss gutta liker å slikke fitte. Men heldigvis så finnes det massevis av jenter som har komplekser for fitta si (p.g.a. både lukt og utseende), og som aldri i verden vil la en gutt gå ned på seg. Så det gjelder bare å finne den rette dama... De fleste jenter elsker å suge kuk uansett, så DET vil uansett aldri være et problem. Ikke tenk på hva damene vil. Tenk først og fremst på deg selv. De fleste jenter jeg kjenner elsker ikke å suge kuk. Men de liker å tilfredsstille, akkurat som de forventer å bli tilfredsstilt selv. Men du har nok ikke truffet disse jentene, siden du går etter kompleksknuter, som jeg garanterer deg at har faket hver eneste orgasme du har "gitt" dem med dine tre minutters tørrgnikking, på samme måte som at de har løyet om at de elsker å suge deg.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå