Gå til innhold

Slikke fitte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er i forhold med en jente på 23 er selv 24 vi har vært sammen 1/2 år. Jeg har tidligere hatt tre kjærester som jeg har hatt sex med og et par ons.

Men når det kommer til å slikke fitte er jeg jomfru. Tenker at det ikke gir meg så mye så har aldri tatt initativ til det. Tror ikke jeg hadde fått det til særlig bra heller da jeg er jomfru når det kommer til det.

Det å slikke fitte har egentlig aldri tiltalt meg.

Hvor lenge ventet dere før dere begynte med slikking, vi har vært sammen 1/2 år og ennå ikke.

Ville dere jenter blitt skuffa og følt at noe manglet om mannen ikke ville slikke eller er det ok?

Skrevet

Du har jo selvsagt to valg. Du kan la være, eller du kan jobbe med tankene dine angående det. Jeg vet hva kvinnene du er med kunne tenke seg iallefall. Jeg ville følt et forhold ganske så fattig om dama ikke ville suge meg.

Skrevet

Tjaa, må innrømme at jeg setter stor pris på at kjæresten slikker meg. At det ikke "gir deg noe", synes jeg er på grensen til frekt å si. Suger hun deg? Tror du i så fall at det gir henne stor seksuell nytelse å ha pikken din i munnen?

• Liker 4
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket, men forventer det ikke i retur når jeg suger han. Dersom dere har vært sammen i 6 mnd burde jo dere kunne snakke om dette. Fortell henne at du er ny på dette området og om hun kan fortelle deg eller dirigere hvordan hun liker det.

Gjest MrsTux
Skrevet

Jeg har hatt forhold hvor det omtrent ikke forekom da jeg var yngre, og tenkte ikke over at det manglet noe dengang. Nå skal det sies at jeg ikke hadde en eneeste orgasme i det forholdet, og nå som jeg vet hvordan det kan være, tror jeg nok at jeg hadde savnet det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

For min del,så har jeg ikke møtt en mann,som kan slikke. Ellers er det meg det er noe galt med. For jeg nyter det ikke , håper bare det går over snart.

Han jeg er med nå, har ikke prøvd seg enda. Vi har snakket om slikking, men ikke om og utføre det.Vert med han etpar mnd bare.

Jeg liker å suge da, så han blir sugd ;)

Jeg er 32 år, han 35.

Det skal sies, at jeg er livredd for at det skal lukte nedentil, jeg mister lysta om det er lukter, som ikke hører hjemme der nede,både hos meg og han. Kan vel kanskje kalles overhygenisk begge to.

Skrevet

Tjaa, må innrømme at jeg setter stor pris på at kjæresten slikker meg. At det ikke "gir deg noe", synes jeg er på grensen til frekt å si. Suger hun deg? Tror du i så fall at det gir henne stor seksuell nytelse å ha pikken din i munnen?

Hun liker å suge og har tatt initativ til det selv og hun har sagt at hun liker det.

Slikking, tanken er bare ikke forlokkende har en sperre tror jeg og jeg tror ikke det gir meg så mye, hun på sin side liker godt å suge.

Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg ville ha savnet det masse! I det forholdet jeg er i nå er oralsex et fast innslag med mindre vi har det travelt, og akkurat nå klarer jeg ikke å se for meg å ha det på noen annen måte. Men det er absolutt ingen dealbreaker hvis jeg er glad i mannen.

At det ikke gir deg noe synes jeg kanskje er litt merkelig. Gir det deg for eksempel ingenting å se henne ha det deilig? Jeg elsker iallefall å suge først og fremst fordi jeg elsker å se hvordan han reagerer, og hvor deilig jeg klarer å gjøre det for han.

Med mindre det byr det sterkt imot (noe som i og for seg er helt greit, folk er forskjellige), så ville jeg nok gitt det et forsøk om jeg var deg :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns du i det minste kan prøve det, før du avviser det helt. Fortell henne at du ikke er så erfaren på det området, hun vil nok med glede lære deg opp :-) Husk mykt, vått og systematisk! :-P

For veldig mange kvinner er klitorisstimulering alfa og omega for å få orgasme. Mange kvinner får ikke / sliter med å få orgasme av penetrering, og da må det andre saker til. Klitorisstimulering foregår vel helst med fingre (dine eller hennes), slikking eller med bruk av vibrator e.l.

Ville tatt meg en prat med henne jeg, om dette er noe hun savner osv. Får hun orgasme av penetrering? Savner hun klitorisstimulering, og liker hun å bli slikket? Er jo ikke alle som liker det heller, noen foretrekker fingre, vibrator eller penetrering...

Lykke til :-)

Skrevet

Jeg syns du i det minste kan prøve det, før du avviser det helt. Fortell henne at du ikke er så erfaren på det området, hun vil nok med glede lære deg opp :-) Husk mykt, vått og systematisk! :-P

For veldig mange kvinner er klitorisstimulering alfa og omega for å få orgasme. Mange kvinner får ikke / sliter med å få orgasme av penetrering, og da må det andre saker til. Klitorisstimulering foregår vel helst med fingre (dine eller hennes), slikking eller med bruk av vibrator e.l.

Ville tatt meg en prat med henne jeg, om dette er noe hun savner osv. Får hun orgasme av penetrering? Savner hun klitorisstimulering, og liker hun å bli slikket? Er jo ikke alle som liker det heller, noen foretrekker fingre, vibrator eller penetrering...

Lykke til :-)

Klitorisstimulering bruker jeg fingrer til og hun på seg selv. Vi har også brukt dildo. Da kommer hun alltid. Hun kommer også noen ganger med penetrering om det har vært lenge siden siste orgasme.

Kan ikke helt se at slikking skulle tilført noe ekstra da, da jeg heller ikke er dyktig på det eller liker tanken. Hun liker at jeg bruker fingre og synes jeg er flink og det gir henne nytelse på samme måte som slikking.

Skrevet

Klitorisstimulering bruker jeg fingrer til og hun på seg selv. Vi har også brukt dildo. Da kommer hun alltid. Hun kommer også noen ganger med penetrering om det har vært lenge siden siste orgasme.

Kan ikke helt se at slikking skulle tilført noe ekstra da, da jeg heller ikke er dyktig på det eller liker tanken. Hun liker at jeg bruker fingre og synes jeg er flink og det gir henne nytelse på samme måte som slikking.

Fingring er ikke det samme som slikking i det hele tatt, det kan ikke sammenlignes mener jeg. En varm og myk tunge er myye diggere.

• Liker 4
Skrevet

Fingring er ikke det samme som slikking i det hele tatt, det kan ikke sammenlignes mener jeg. En varm og myk tunge er myye diggere.

Vi har også brukt dildo skrev jeg. Dusjhodet har vi brukt i dusjen.

Jeg har også hørt at ingen menn kan slikke særlig godt, og tror ikke jeg ville fått det til så bra som jeg kan med fingre og penetrering som vi begge synes fungerer bra.

Gjest BarteSam
Skrevet

Litt rar holdning synes jeg. Ingenting er som å slikke fitte og kjenne dama ligge å vri seg i nytelse. Du burde prøve det. Slipp deg litt løs for f... :-)

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Med mindre hun har sagt at hun ikke vil slikkes kan du vel egentlig ikke uttale deg om at det er nok med fingrer og penis. Du bør i det minste prøve det altså. Jeg har kun møtt menn som kan å slikke, om det er fordi jeg blir så tent eller heldig i utvalget vet jeg ikke. :ler:

• Liker 1
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Slikking er mye bedre enn bare to tørre fingre på klitten.. om du ikke synes det er ekkelt så synes jeg du skal gi damen det

Skrevet

Du kan gå til anskaffelse av slikkelapper. Det blir jo ikke helt det samme, men du slipper å smake på damens kjønn hvertfall. Hvis dere bruker masse gli under lappen, så kanskje det blir godt for henne og.

Skrevet

Du kan gå til anskaffelse av slikkelapper. Det blir jo ikke helt det samme, men du slipper å smake på damens kjønn hvertfall. Hvis dere bruker masse gli under lappen, så kanskje det blir godt for henne og.

Det er ikke det at det er ekkelt, men nok heller at jeg føler meg uerfaren og inkompetent.

Følsomt område, og kan fort bli pinlig om man ikke aner hva man driver med.

Har lest og hørt at mange menn ikke kan dette så litt prestasjonsangst.

Skrevet

Vel, det som er litt sykt er at jeg faktisk aldri har følt meg komfortabel med det (har vært sammen med menn tidligere som har elsket det og selv blitt tent av det, så jeg har vel igrunn egentlig bare latt dem holde på..:P), og nå som jeg har møtt mannen i mitt liv, så er ikke det et tema engang. Han har aldri prøvd å gå ned på meg, og tror ikke han vurderer det engang (ellers har vi et FANTASTISK sexliv der min orgasme er nesten enda mer i fokus enn hans!)...på eeen måte synes jeg det er rart han ikke vil (kanskje han har hatt negative opplevelser med det tidligere?), men jeg har aldri vurdert å spørre..for, det er egentlig bare digg å slippe...men jeg begynner jo å lure på hvorfor han ikke tar initiativet til å gjøre det... :forvirret:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg elsker å bli slikket! Synes ikke du skal forkaste det før du har prøvd det. Da hadde jeg forkastet deg.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dersom TS har så store problemer med ikke å føle seg kompetent, er dette noe han burde jobbe med. Hva med første gangen du kysset en kvinne? Første gangen du klinte? Første gangen du tok på noens bryster? Første gangen du tok på en kvinne nedentil? Første gangen du hadde sex? Man må gjøre alt en første gang i livet, fra å stå og prøve å gå, til å skaffe seg jobb og ha sex. Snakk med henne, spør hva hun foretrekker, fortell at du er nervøs og at du trenger at hun leder deg litt og sier ifra om hva som er godt. Hvordan får du et forhold til å fungere dersom du ikke kan kommunisere?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...