Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vil fortelle hva de jobber med og hvor mye de har i timen/året?? Tenker da uutdanna.

Lurer på å bytte jobb, så lurer på hvilken jobb jeg kan tjene mest på uten utdanning...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber på Statoil, har jobbet der i en mnd 80 % og har en timeslønn på 115. Ikke et helt store altså... Neste måned blir jeg satt opp i lønn, fordi jeg skal begynne opplæring til daglig leder, men jeg vet ikke hvor mye lønnen kommer til å stige. Jeg vet ikke hvor mye jeg får i året enda, spesielt siden jeg bare har mottatt lønn for to uker enda, pluss at jeg vil stige i lønn.

Men altså dette er jo helt greit for meg, som leier en liten leilighet og bare har meg selv å betale for. Det er ikke en jobb jeg kommer til å satse på på lengre sikt tror jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jobber som personlig assistent og tjener 145 kr/t, får 40% tillegg etter kl 17, 25% tillegg lør/søn, 133,33% tillegg helligdager. Det blir ikke så verst i måneden altså. Man får alderstillegg og/eller ansiennitetstillegg, full opplæring og ordnet forhold.

Dessverre er det ikke en sikker jobb, fordi det er kommunene som bestemmer om arbeidslederen trenger eller ikke trenger assistent.

AnonymBruker
Skrevet

Dagligvare, 137 kr/timen.

AnonymBruker
Skrevet

Lager/logistikk. 166kr timen. Ca 323 000 i årslønn.

AnonymBruker
Skrevet

Lager/logistikk. 166kr timen. Ca 323 000 i årslønn.

Er du kvinne eller mann?

Skrevet (endret)

Kundekonsulent. Nå har det blitt 167 kr i timen. Pga gode tillegg (jobber primært om kveldene og i helgene) blir det i gjennomsnitt 242 kr i timen.

Mvh Yvonne :heiajente:

Endret av Yvonne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...