Gå til innhold

Tiara

Fremhevede innlegg

Skrevet

Bryllupscompaniet er fantastisk!De hjelper meg å finne drømmestedet i Miami!!!Uten dem hadde jeg ikke klart det. :D

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Uten dem hadde du ikke klart det?

Ikke mye tak i deg!

Uansett var det snikreklamering dette handlet om.

Jeg har ikke noe imot BC, jeg, de gjør sikkert en fin jobb.

-men de har ødelagt mye tillit ved at det registreres brukere som nesten utelukkende skriver positivt om BC (selv om de har roet seg nå),

etter kjolesalget var det særlig ille.

Jeg husker et par brukere som bare skrev rosende innlegg om BC en stund, og så forsvant stille...

Jeg mener ikke at Ninach er en av dem, men reklamering burde hun ikke snakke så høyt om!

Gjest Ninach (ulogget)
Skrevet

Christinamor: takk for at du tok kritikken som den var ment - konstruktivt!

Tenkte etter at jeg skrev det at det kanskje hørtes litt krass ut, men det var ihvertfall ikke meningen! :oops: :wink: (kjemepfint at tiaraen er solgt og at skoene også snart finner ny eier ! )

Gjest: Jeg mener aldri å reklamere for hverken BryllupsCompagniet eller andre,men tilfeldighetene er nå slik at jeg har handlet hos dem og fått en unik service som jeg er veldig takknemlig for.

Jens: Jeg opplever dem på samme måte som deg.

Christinamor og alle andre som måtte synest jeg var litt skarp igår; det var ikke meningen - jeg følte for å "skyte" og tilfeldigvis var det du, christinamor som ble truffet. Sorry! :klem:

Gjest Anonymous
Skrevet

Som jeg sa; BC gjør sikkert en bra jobb, så det er synd at de har fått mange til å bli veldig mistenksomme med snikreklamering.

Som dette:

http://forum.kvinneguiden.no/search.php?se...hor=v%E5rbruden

To brukere som skriver to og tre innlegg hver, alle med svært rosende omtale av BC, og som ingen hører fra igjen.

Og hun amerikanske , eller "amerikanske", som nesten bare skrev om BC, og som hevdet at hun ikke ville være bruker mer fordi alle var så kritiske. Det var vel en grunn til at folk var det?

Det er synd at et firma som åpenbart er flinke undervurderer folk på denne måten (selv om det ser ut som om de har sluttet med det etter at de ble gjennomskuet gang på gang...)

Skrevet

Ninach: tjihi, for å være helt ærlig ble jeg litt irritert, men tenkte at fader heller, dette skal jeg ikke ta innover meg, det blir for teit! Og jeg vet at jeg har vært ivrig på å nevne kjole, sko, tiara...men det har kun vært i god mening- det er faktisk ganske merkelig hvor "knyttet" man blir til alt rundt sin egen bryllupsdag...... :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet
Som jeg sa; BC gjør sikkert en bra jobb, så det er synd at de har fått mange til å bli veldig mistenksomme med snikreklamering.

Som dette:

http://forum.kvinneguiden.no/search.php?se...hor=v%E5rbruden

To brukere som skriver to og tre innlegg hver, alle med svært rosende omtale av BC, og som ingen hører fra igjen.

Og hun amerikanske , eller "amerikanske", som nesten bare skrev om BC, og som hevdet at hun ikke ville være bruker mer fordi alle var så kritiske. Det var vel en grunn til at folk var det?

Det er synd at et firma som åpenbart er flinke undervurderer folk på denne måten (selv om det ser ut som om de har sluttet med det etter at de ble gjennomskuet gang på gang...)

Jeg husker disse to, Vårbruden og Charlottemor, i forbindelse med det kjolesalget i høst!

Og for ikke å snakke om hun derre Bride, da!

Lett gjennomskuelig!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...