Gå til innhold

ekstremt våt

Fremhevede innlegg

Gjest flaujente
Skrevet

Jeg sliter med at jeg blir ekstremt våt når jeg har sex, jeg har slitt med det nå i 1,5 år. Før så var jeg helt normal..

Det er så ekstremt at det blir ekkelt, og sexen blir ikke fult så god når jeg er så ekstremt våt..! De siste jeg har hatt sex med har også nevnt det..

Noen flere som sliter med dette?

Mulig å bli "normal" igjen?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan også bli veldig våt, på en sånn måte at det blir kommentert... men når gutta kommenterer det, så har jeg aldri opplevd at de mener det på en negativ måte, snarere tvert i mot! Sikker på at partnerne din ikke bare synes at det er sexy da?

Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet (endret)

Sjelden at noe er unormalt i senga. Så lenge det ikke lukter eller har ekkel konsistens, så er det vel bare et godt tegn!

Endret av Ms. Raggsokk
Gjest flaujente
Skrevet

Jeg satt på toppen, og han kjente at det rente ned over ballene hans og greier. Det vart skikkelig vått mellom der ja.. Han kommenterte at han synes det var ekkelt, og det er jo dritflaut da..!

Han har også kommentert at sexen ikke er like deilig når jeg er så sinnsykt våt som når jeg er normal.. Derfor synes jeg det er ekstra flaut når jeg blir så våt da..

Jeg er ikke ekstremt våt hvær gang jeg har hatt sex, men nesten hver gang.. :/

AnonymBruker
Skrevet

hmm, så trist at han syns det er ekkelt da, alle jeg har hatt sex med syns det motsatte, at det er super sexy og at de blir ekstremt kåte av det. Men så er det jo ikke lett å måle akkurat hva som er ekstremt våt da? Jeg syns jeg blir ekstremt våt, men kanskje du er enda våtere? Hvis det blir et problem, så går det jo ann å snakke med legen/gynekologen om det, kanskje det finnes en eller annen løsning :)

Eller kanskje finne deg en ny kjæreste, som ikke syns det er ekkelt ;)

Gjest flaujente
Skrevet

Dere gutter her inne, hva synes dere om damer som er ekstremt våt?

Gjest flaujente
Skrevet

hmm, så trist at han syns det er ekkelt da, alle jeg har hatt sex med syns det motsatte, at det er super sexy og at de blir ekstremt kåte av det. Men så er det jo ikke lett å måle akkurat hva som er ekstremt våt da? Jeg syns jeg blir ekstremt våt, men kanskje du er enda våtere? Hvis det blir et problem, så går det jo ann å snakke med legen/gynekologen om det, kanskje det finnes en eller annen løsning :)

Eller kanskje finne deg en ny kjæreste, som ikke syns det er ekkelt ;)

Jeg er singel, men har hatt sex med noen da.. :P

Jeg kan jo nevne enda en episode.. med en annen fyr da..

Vi hadde det ganske heftig, jeg ble jo dritvåt som vanlig da men det stoppet ikke oss! Etterpå var det en SVÆR våt flekk i sengen, var så stor at det så ut som om noen hadde tisset i sengen.. Den var rundt 30-40 cm i diameter.. Det var dritflaut å han ga meg et sånn ekkelt blikk og sa at det DÆR hadde han aldri opplevd før..

Skrevet

Dere gutter her inne, hva synes dere om damer som er ekstremt våt?

Jeg synes det er superdeilig, jo våtere jo bedre:-) Så du må for all del nyte det, og prøve forklare din partner hvorfor du er slik overfor han;-)

Skrevet

Huff. stakkars deg. kan ikke være noe moro å bli sånn unormalt våt som det der.. skikkelig grisete også da høres det ut som.. :kvalm:

Har du prøvd å ha et hånkle i nærheten og stoppe opp og tørke deg med jevne mellomrom under akten? kanskje det gjør susen?

Lykke til uansett.

Jørn-henning

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...